Strom podřazených oček. výstupů
- uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje... (26)
- rozpoznává základní rysy výrazného individuálního stylu... (5)
- formuluje ústně i písemně dojmy ze své četby, návštěvy... (8)
- tvoří vlastní literární text podle svých schopností... (13)
- rozlišuje literaturu hodnotnou a konzumní, svůj názor... (1)
- rozlišuje základní literární druhy a žánry, porovná... (5)
- uvádí základní literární směry a jejich významné představitele... (1)
- vyhledává informace v různých typech katalogů, v knihovně... (10)
- porovnává různá ztvárnění téhož námětu v literárním,... (6)
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Hodnocení RVP.CZ:
Hodnocení uživatelů:
Datum publikace:
Literární postavy našima očima
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
projekt
Autor Lenka Dvorská
Předsudky – Já jsem ...
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Autor Iveta Němečková
Čínská lyrika a její překlady
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Zdeněk Sotolář
Cesta za dobrodružstvím
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
projekt
Autor Marie Vyjídáková
Jak překládat báseň Ch. Morgensterna „Die Trichter“ do češtiny
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Bohuslav Hoffmann
Interpretace básnického textu
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Bohuslav Hoffmann
Interpretace lyrického textu se žánrovým označením „píseň“
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Autor Bohuslav Hoffmann
Sonet - královský žánr lyrické poezie
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Autor Bohuslav Hoffmann
Interpretace básnických textů inspirovaných díly výtvarnými
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Autor Bohuslav Hoffmann