Strom podřazených oček. výstupů
- spisovně vyslovuje česká a běžně užívaná cizí slov... (1)
- rozlišuje a příklady v textu dokládá nejdůležitější... (3)
- samostatně pracuje s Pravidly českého pravopisu, se... (5)
- správně třídí slovní druhy, tvoří spisovné tvary slov... (3)
- využívá znalostí o jazykové normě při tvorbě vhodných... (5)
- rozlišuje významové vztahy gramatických jednotek ve... (1)
- v písemném projevu zvládá pravopis lexikální, slovotvorný,... (3)
- rozlišuje spisovný jazyk, nářečí a obecnou češtinu... (1)
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Počet komentářů, Nejméně
Hodnocení RVP.CZ:
Hodnocení uživatelů:
Datum publikace:
Čeština pro žáky-cizince č. 16 – Výlet
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Iva Hlůžeová
Výuka a hodnocení práce s Pravidly českého pravopisu
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Jakub Horálek
Soutěž mezi školami prostřednictvím mobilního telefonu
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Karel Derfl
Využití mobilu v českém jazyce – dvojznačnost slov
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Daniela Figránová
Čeština zajímavě a komunikativně II: Slovesa
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Klímová K., Kolářová I.
Čeština pro žáky-cizince č. 21 – Kdo co dělá
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Autor Iva Hlůžeová