Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zlaté aktivity III.
| Jeden ze čtyř praktických příspěvků, zaměřených na procvičování sociálních dovedností.  | Aisis o.s. |
|
|
| |
|
05. 07. 2008 |
10582 |
Zlaté aktivity I.
| Jeden ze čtyř praktických příspěvků, zaměřených na procvičování sociálních dovedností.  | Aisis o.s. |
|
|
| |
|
05. 07. 2008 |
9863 |
Zlaté aktivity II.
| Jeden ze čtyř praktických příspěvků, zaměřených na procvičování sociálních dovedností.  | Aisis o.s. |
|
|
| |
|
05. 07. 2008 |
9630 |
Aktivity na podporu OSV - Témata opakující se v určitých fázích kurzů a lekcí
| Příspěvek obsahuje několik námětů na různá krátká cvičení a typy technik, zaměřené na počáteční rozhýbání, uvolnění, zklidnění, soustředění, případně naznačení (hlavního) tématu.  | Aisis o.s. |
|
|
| |
|
03. 07. 2008 |
9488 |
Aktivity pro naplňování inkluzívních a kooperativních strategií II.
| Jeden ze dvou praktických příspěvků, zaměřených na inkluzívní a kooperativní strategie – začleňování žáků různých kultur a etnik do kolektivu třídy.  | Aisis o.s. |
|
|
| |
|
04. 07. 2008 |
8681 |
Příběhy
| Žáci se nám už brzy vrátí z prázdnin do školních lavic. Část z nich jistě s rodiči vyjela na dovolenou do některé z evropských zemí a ještě teď jsou plni zážitků, které si budou o přestávkách a často i v hodinách navzájem sdělovat. Pojďme proto využít jejich osobních zkušeností z cest a připomenout si, jakým prostorem se Evropa díky postupnému rozrůstání Evropské unie v posledních desetiletích stala. A ukázat si, že je to prostor, který stojí za to poznávat.  | Anna Valouchová |
|
|
| |
|
18. 08. 2008 |
10113 |
Vyšehrad
| Jak žákům přiblížit jedno z nejznámějších míst Prahy?  | Eva Špačková |
|
|
| |
|
20. 08. 2008 |
6584 |
Ohebné slovní druhy
| Příspěvek je zaměřen na procvičování ohebných slovních druhů. Kromě vědomostí žáků je kladen důraz na diskusi ve skupině o daném tématu a na schopnost naslouchat druhým.  | Ivana Brožová |
|
|
| |
|
21. 01. 2008 |
15720 |
Kruh a válec ve slovních úlohách
| Příspěvek obsahuje osm slovních úloh zaměřených na využití znalostí o kruhu a válci. Každá slovní úloha obsahuje navíc informace a úkoly související s jiným oborem nebo průřezovým tématem.  | Milada Kyselovská |
|
|
| |
|
30. 06. 2008 |
9631 |
Malý princ
| Jak u žáků rozvíjet pozitivní vztah ke čtení knih? Jak rozvíjet čtenářskou gramotnost? Jak žáky vést ke čtení s porozuměním? Jak v hodinách literární tvořivosti zaujmout téměř všechny žáky ve třídě? Jak efektivně využít „němého učitele“ k vzájemnému poznávání? Odpovědí na tyto otázky najdeme určitě spoustu a každý z nás zvolí metody a přístupy, které jsou mu nejbližší a které jsou pro žáky v jeho třídě nejvhodnější. Příspěvek nabízí jeden ze způsobů, který se osvědčil v hodinách literární tvořivosti se žáky 7. ročníku. Pro tuto výuku byla k dispozici jedna vyučovací hodinu týdně. Pro práci s knihou jsem posloužil Malý princ od Antoine de Saint-Exupéryho.  | Stanislava Křížová |
|
|
| |
|
08. 08. 2008 |
15299 |