Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
---|
4 + 1 tip do hodin slohu a literatury
| Už vás nebaví psát stejné slohy každý rok? Ono to možná nebaví už ani děti. Tak se pojďme vzájemně obohatit drobnými motivačními triky, které tyto hodiny ozvláštní. A možná zjistíme, že je sloh (a čtení knih) vlastně zábavná činnost.
Článek nabízí čtyři jednoduché tipy, jak podpořit fantazii a zájem u žáků ve spojení s psaním textů. Jako bonbónek najdeme v závěru pár inspirativních příspěvků učitelů z praxe, které zazněly v rámci tzv. PEPOUŠova vlnobití k tématu slohu a literatury.  | Pavlína Hublová |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
|
30. 04. 2020 |
3999 |
Přírodní učebna – skřítek naší zahrady
| Příspěvek využívá všech dětských aktivit, které prohlubují zájem o kreslení, práci s přírodními materiály, dramatizaci. Žáci se učí popisovat postavu, formulovat příběh. Pracují s přírodními materiály, ze kterých vytvářejí podle své vlastní fantazie skřítky. Dramatizují jednotlivé příběhy skřítků. Aktivity se odehrávají v přírodní učebně, k níž si žáci vytvářejí osobní vztah.  | Eva Krafková |
Praktický příspěvek inspirace blok hodin
|
 |
|
|
1 komentář |
05. 11. 2009 |
14165 |
Kořeny. Rodokmeny.
| Cílem aktivity je uvědomění si důležitosti vlastních rodinných kořenů a výjimečnosti a jedinečnosti každé rodiny a jejích tradic, důležitosti jejich přispívání pro dobře prožitý život a nacházení lidského štěstí každého dítěte.  | Stanislava Andršová |
Praktický příspěvek inspirace blok hodin
|
|
|
|
|
02. 02. 2009 |
56644 |
Individuální projekt žáka
| Příspěvek je ukázkou práce se žáky v málotřídní škole. Už v 1. a 2. ročníku žáci zpracovávají minimálně jeden projekt dle výběru celé třídy pod vedením třídního učitele. Získávají tak řadu specifických dovedností a zkušeností z práce v týmu, s používáním různých informačních zdrojů, s vlastní organizací práce, prezentací výsledků apod. Individuální projekt je realizován žáky 3. – 5. ročníku ZŠ. Žáci jeho prostřednictvím aplikují poznatky z českého jazyka a ostatních vyučovacích předmětů, dle vlastního zvoleného tématu. Často jsou tyto projekty i příležitostí k uplatnění dovednosti pracovat s grafy a tabulkami. Vždy je tento způsob práce příležitostí k uplatňování a rozvoji mnoha klíčových kompetencí.  | Karla Černá |
Praktický příspěvek inspirace modul
|
|
|
|
|
04. 08. 2008 |
7021 |