Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Happy Birthday
| Pracovní list – vystřihovánka k rytmické říkance.  | Iva Fastová |
|
 |
| |
|
08. 09. 2009 |
7829 |
Umění – J. Pollock – Abstraktní malba, technika dripping, Jackson Pollock
| Zábavné, výtvarné odpoledne pro rodiče a děti s malířem Jacksonem Pollockem.  | Hana Foltová |
|
 |
| |
|
15. 09. 2009 |
9962 |
Multikultura – Reálie vybraných zemí
| Zábavné odpoledne pro rodiče a děti – aktivně se podílející v přípravě a realizaci. Poznávání různých kultur, zemí a jejich tradičních rysů.  | Hana Foltová |
|
|
| |
|
16. 09. 2009 |
8916 |
Sociální aktivity – Social and Drama activities
| Aktivita pro první školní dny, společná pro učitele, rodiče a děti; hravě podporující první kontakt, seznámení jak s vučujícím, tak se školním prostředím. Rodič je aktivně zapojen, čímž usnadní dětem vstup do nové skupiny a prostředí.  | Hana Foltová |
|
 |
| |
1 komentář |
16. 09. 2009 |
6110 |
Sport – Sportovní odpoledne pro rodiče s dětmi
| Zábavné odpoledne pro rodiče s dětmi při sportovních aktivitách vedených v cizím jazyce, prezentující základní slova i v dalších jazycích.  | Hana Foltová |
|
 |
| |
|
16. 09. 2009 |
9348 |
Země Nikde a mořská příšera
| Zábavná kooperační hra, motivující ke spolupráci ve skupině. Využití prvků dramatické výchovy, pantomimy.  | Dana Foltová |
|
 |
| |
|
14. 09. 2009 |
5543 |
Vzdělávání v souvislostech
| Obsahem příspěvku je rozpracování a praktická realizace „dvojstranného pedagogického systému“ při tvorbě školního vzdělávacího programu školy. Jde o snahu, aby se do vzdělávání systematicky dostalo vzdělávání v souvislostech formou vytváření tzv. „souvislostní poznatkové protistruktury“ ke každé teorii či tradičně probíranému tématu. V učebních textech takto vytvořených se při probírání učiva žák nejprve předběžně orientuje souvislostními myšlenkovými jádry „levých stran“ textu, své myšlení zpřesní teorií „pravé strany“ textu a souvislostmi „levé strany“ zahrne nové pojmy do širokého systému vztahů.  | Jiří Zlatník |
|
|
| |
|
03. 04. 2009 |
6244 |
Orientace pomocí SMS v anglickém jazyce
| Příspěvek nabízí zajímavou aktivitu, jak je možné využít mobilní telefon a SMS k procvičení znalostí žáků z anglického jazyka.  | Eva Boháčová |
|
|
| |
|
22. 01. 2008 |
5238 |
Jak využít mobilní telefon při výuce němčiny
| V příspěvku je popsána možnost využití mobilního telefonu při výuce německého jazyka. Žáci rozdělení do dvojic si píší a odpovídají svým spolužákům formou SMS.  | Michal Jakeš |
|
 |
| |
|
23. 01. 2008 |
7392 |
Cvičení k rozvoji orientace
| Příspěvek obsahuje náměty na několik zajímavých her pro rozvoj smyslového vnímání. Hry jsou zaměřené na sluchovou, zrakovou a hmatovou orientaci.  | Aisis o.s. |
|
|
| |
|
23. 01. 2008 |
7056 |