Pozor! Jste na staveništi. Více informací
zde
.
Na Článcích
Na portále
Přihlásit se
Přihlášení do Metodického portálu
Přihlášení pomocí e-mailu
Přihlašovací jméno:
Heslo:
Zapomenuté heslo
Nemám profil, chci se registrovat
Registrovat se
Obsah do výuky
Spomocník
Titulka
EMA
Články
Webináře
DUM
AudioVideo
Wiki
E-learning
Obrázky
Digiškola
Komunita
Profil
Digifolio
Diskuze
Blogy
Burza
Galerie
Projekty
PaV
Pospolu
EJP
Evaluace
Škola21
Učitel21
EN
Administrace
Úvodní strana
Mám dotaz
Pro autory
Kontakty
Titulka
>
Modul články
>
základní umělecké vzdělávání
>
Hudební obor
>
Hudební interpretace a tvorba
>
Skladba
>
Očekávané výstupy 4. ročníku II. stupně
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Zák. umělecké vzdělávání
Speciální vzdělávání
Gymnaziální vzdělávání
Odborné vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Neformální vzdělávání
Zobrazit na úvodní stránce článků
Skok na začátek
Nejnovější/nejčtenější články
Filtr typů článků
Dění ve článcích
Moje články
Oblíbené články
Strom podřazených oček. výstupů
posuzuje vlastní tvorbu, umí nalézat různá formová... (1)
profiluje svou tvorbu podle vlastních estetických kritérií,... (0)
nalézá základní orientaci v hudebních stylech i technikách,... (0)
plynule rozvíjí svou představivost v sólové i skupinové... (0)
poznává základy instrumentace, používá různé hudební... (0)
využívá možnosti notačních počítačových programů ve... (0)
Výpis příspěvků podle:
Očekávaných výstupů
Zařazení do záložek
Klíčových kompetencí
Průřezových témat
Očekávaných výstupů
Seřadit dle:
Hodnocení RVP.CZ,
Nejhůře hodnocené
Podle názvu:
Vzestupně
Sestupně
Podle autora:
Vzestupně
Sestupně
Hodnocení RVP.CZ:
Nejlépe hodnocené
Nejhůře hodnocené
Hodnocení uživatelů:
Nejlépe hodnocené
Nejhůře hodnocené
Počet komentářů:
Nejméně
Nejvíce
Datum publikace:
Nejstarší
Nejnovější
Počet zobrazení:
Nejméně
Nejvíce
Písně na slova italských renesančních básnířek – nedokončený cyklus
Základní umělecké vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
projekt
Námět zaměřený na zpěvní interpretaci i vlastní písňovou tvorbu, jehož kreativní část je motivována neúplností zde zahrnuté hudební předlohy.
Autor
Petr Drkula
16. 02. 2011
14079
x
0
4.3333
Celkem: 1