Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Týden pro inkluzi - výtvarná a pracovní výchova, prvouka a canisterapie
| Námět na inkluzivní vyučování - 1. stupeň, vyučovací předměty výtvarná a pracovní výchova, prvouka a canisterapie.  | Michaela Krajská |
|
|
| |
|
22. 10. 2013 |
13749 |
Rukodělné činnosti žáků v terapeutické dílně I.
| Článek je zařazen do seriálu Uplatňování nových forem a metod práce při vzdělávání žáků se středně těžkým, těžkým a kombinovaným postižením a autismem. Poskytuje informace o výstupech projektu Základní školy speciální a Praktické školy Černovice. V rámci tohoto seriálu již byly zveřejněny jednoduché cvičební řady s návodem jak cvičit s žáky se zdravotním postižením v hodinách zdravotní tělesné výchovy a několik originálních pracovních postupů popisujících vznik jednoduchých výrobků v keramické dílně. V následujícím článku jsou poskytnuty další pracovní postupy (ze vzdělávací oblasti Člověk a svět práce) tentokrát výrobků z pedigu.  | Jitka Makovcová |
|
|
| |
|
29. 05. 2013 |
8893 |
Pracovní aktivity žáků základní školy speciální v keramické dílně
| Na Metodickém portálu RVP.CZ byla již poskytnuta informace o výstupech projektu Základní školy speciální a Praktické školy Černovice - Uplatňování nových forem a metod práce při vzdělávání žáků se středně těžkým, těžkým a kombinovaným postižením a autismem v základní škole speciální. Byly zveřejněny jednoduché cvičební řady, které poskytovaly návod jak a co cvičit s žáky se zdravotním postižením ve vyučovacích hodinách zdravotní tělesné výchovy. Stejně praktické materiály, tentokrát ze vzdělávací oblasti Člověk a svět práce, jsou k dispozici v následujícím článku.  | Jana Hůlková, Martina Hromadníková |
|
|
| |
|
06. 05. 2013 |
9121 |
Kuřátko
| Příspěvek je určen jako týdenní plán ve speciální třídě pro děti s mentální retardací. Poukazuje na roční období jaro a nejoblíbenější symbol jara – žlutá kuřátka. Tito malí tvorečkové se stali průvodcem pracovních aktivit a činností dětí ve vyučování.  | Michaela Krajská |
|
|
| |
|
03. 05. 2012 |
15371 |
Zima
| Týdenní plán pro práci s mentálně postiženými dětmi. Když se řekne zima, jistě se většině z nás vybaví sníh a mráz. Zima je ale venku za oknem, a tak jsme spolu s dětmi ve speciální třídě místo sněhu využili obyčejný bílý papír. A taky nám pořádně nasněžilo.  | Michaela Krajská |
|
|
| |
|
08. 03. 2012 |
26820 |
Tři králové
| Týdenní plán pro práci se středně těžce a těžce mentálně postiženými dětmi ve speciální třídě. Děti se seznámí s tradicemi Vánoc, v tomto případě vlastně již s jejich vyvrcholením. Dále poznají pohádkovou postavu pana krále. Činnosti a aktivity s touto pohádkovou postavičkou se prolínají většinou vyučovacích předmětů základní školy speciální.  | Michaela Krajská |
|
|
| |
|
05. 03. 2012 |
26262 |
Brambory
| Týdenní plán pro žáky se středně těžkou až těžkou mentální retardací ve speciální třídě. Témata jsou vybírána převážně podle ročních období a činností s nimi spojenými, v tomto případě je příspěvek zaměřen na sběr brambor jako základní potraviny.  | Michaela Krajská |
|
|
| |
1 komentář |
16. 12. 2011 |
23852 |