Strom podřazených oček. výstupů
- pojmenovat části svého těla, případně na ně ukázat (0)
- reagovat na oslovení jménem, znát své jméno (0)
- znát členy své rodiny (0)
- poznat své spolužáky i učitele, podle schopností je... (0)
- vnímat různé podněty a reagovat na ně (4)
- orientovat se ve vztazích k nejbližšímu prostředí,... (1)
- poznat a používat předměty denní potřeby, uplatňovat... (0)
- vnímat a uspokojovat základní životní potřeby, sdělit... (2)
- řadit obrázky podle zadaných kritérií (1)
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Hodnocení RVP.CZ:
Hodnocení uživatelů:
Datum publikace:
Projekt – Letíme do Afriky
Speciální vzdělávání
Praktický příspěvek
příklad
projekt
Autor Lucie Knotová
Pedagogická intervence u žáka s kortikálním postižením zraku a mentálním postižením
Speciální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
modul
Autor Lenka Džambiková
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků základní školy speciální
Speciální vzdělávání
Praktický příspěvek
příklad
modul
Autor Dagmar Duničková
Využití bazální stimulace ve vyučovacím procesu
Speciální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Autor Daniela Tájková
Jak nás ovlivňují média
Speciální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Autor Miroslava Prchalová
Využití prvků Hv a dětské dramatiky v hodinách čtení ve speciální škole
Speciální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Autor Libuše Lžičařová
Celkem: 7