Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací
zde
.
Na Článcích
Na portále
Přihlásit se
Přihlášení do Metodického portálu
Přihlášení pomocí e-mailu
Přihlašovací jméno:
Heslo:
Zapomenuté heslo
Nemám profil, chci se registrovat
Registrovat se
Obsah do výuky
Spomocník
EMA
Titulka
Články
Webináře
DUM
AudioVideo
Wiki
E-learning
Obrázky
Digiškola
Komunita
Profil
Digifolio
Diskuze
Blogy
Burza
Galerie
Projekty
PaV
Pospolu
EJP
Evaluace
Škola21
Učitel21
EN
Administrace
Úvodní strana
Mám dotaz
Pro autory
Kontakty
Titulka
>
Modul články
>
základní vzdělávání - těžké mentální pos...
>
Člověk a komunikace
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Zák. umělecké vzdělávání
Speciální vzdělávání
Gymnaziální vzdělávání
Odborné vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Neformální vzdělávání
Zobrazit na úvodní stránce článků
Skok na začátek
Nejnovější/nejčtenější články
Filtr typů článků
Dění ve článcích
Moje články
Oblíbené články
Strom podřazených oček. výstupů
Rozumová výchova (8)
Řečová výchova (7)
Výpis příspěvků podle:
Očekávaných výstupů
Zařazení do záložek
Klíčových kompetencí
Průřezových témat
Očekávaných výstupů
Seřadit dle:
Datum publikace,
Nejnovější
Podle názvu:
Vzestupně
Sestupně
Podle autora:
Vzestupně
Sestupně
Hodnocení RVP.CZ:
Nejhůře hodnocené
Nejlépe hodnocené
Hodnocení uživatelů:
Nejhůře hodnocené
Nejlépe hodnocené
Počet komentářů:
Nejméně
Nejvíce
Datum publikace:
Nejstarší
Nejnovější
Počet zobrazení:
Nejméně
Nejvíce
Využití bazální stimulace ve vyučovacím procesu
Speciální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Základní seznámení s konceptem bazální stimulace.
Autor
Daniela Tájková
17. 01. 2011
14527
x
1
4
Jak nás ovlivňují média
Speciální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
V příspěvku je uveden příklad výuky mediální výchovy na základní škole speciální. Jsou zde volené metody, jak mediální výuku přiblížit žákům se středně těžkou a těžkou mentální retardací.
Autor
Miroslava Prchalová
07. 01. 2011
18717
x
1
4.5
Využití prvků Hv a dětské dramatiky v hodinách čtení ve speciální škole
Speciální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Autorka přináší v příspěvku metodické poznatky a několik zajímavých her, které podporují výuku čtení u dětí s těžším mentálním postižením.
Autor
Libuše Lžičařová
16. 01. 2008
12264
x
0
zatím nehodnoceno
Celkem: 13
«
<
1
2