Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sluníčko
| Týdenní plán pro výuku žáků s těžkým a středně těžkým mentálním postižením. Hlavním cílem je seznámit žáky s jarním počasím a proměnami přírody. Hlavní roli v příspěvku hraje teplé, jarní sluníčko, které se žákům snažíme přiblížit různorodými činnostmi, aktivitami a hrami.  | Michaela Krajská |
|
|
| |
|
30. 05. 2012 |
26052 |
Kuřátko
| Příspěvek je určen jako týdenní plán ve speciální třídě pro děti s mentální retardací. Poukazuje na roční období jaro a nejoblíbenější symbol jara – žlutá kuřátka. Tito malí tvorečkové se stali průvodcem pracovních aktivit a činností dětí ve vyučování.  | Michaela Krajská |
|
|
| |
|
03. 05. 2012 |
15412 |
Čáp
| V březnu slaví svátek Řehoř. K tomuto dni se pojí mnoho pranostik. Jedna z nich je právě ta, že ...na svatého Řehoře čáp letí od moře a žába pusu otevře. Čáp přiletí z teplých krajů, kde žije celou zimu. Je to proto, že tady u nás by na zamrzlém rybníku nemohl chytat žabky a neměl by co jíst. A protože se blíží jaro, už brzy jej zase u rybníka budeme vídat. A nejen čápa, také spoustu dalších ptáčků.  | Michaela Krajská |
|
|
| |
|
12. 04. 2012 |
19431 |
Svatý Martin
| Týdenní plán pro výuku žáků s těžkým a středně těžkým mentálním postižením. Žáci se seznámí s příchodem zimy a tradicemi, které lidé především dříve slavili. Vhodné propojení několika námětů pro činnosti s žáky – jak se jmenuji, blíží se zima, kůň přiváží Martina a sníh.  | Michaela Krajská |
|
|
| |
|
02. 04. 2012 |
18598 |
Svatý Valentýn
| Svátek svatého Valentýna se slaví 14. února jako svátek lásky a náklonnosti mezi lidmi. Je to den, kdy se tradičně posílají dárky, květiny, cukrovinky a pohlednice se symbolem červeného srdíčka. Mezi dětmi je také velice důležité, aby se navzájem respektovaly a měly mezi sebou dobrý vztah. Obzvlášť velkou roli hraje správný přístup k druhým lidem u dětí s mentální retardací a projevy agrese.  | Michaela Krajská |
|
|
| |
|
22. 03. 2012 |
11655 |
Brambory
| Týdenní plán pro žáky se středně těžkou až těžkou mentální retardací ve speciální třídě. Témata jsou vybírána převážně podle ročních období a činností s nimi spojenými, v tomto případě je příspěvek zaměřen na sběr brambor jako základní potraviny.  | Michaela Krajská |
|
|
| |
1 komentář |
16. 12. 2011 |
23919 |
Foukej, foukej, větříčku
| Týdenní plán pro žáky se středně těžkou až těžkou mentální retardací ve speciální třídě. Činnosti a aktivity jsou vybírány převážně podle ročních období, v tomto případě je příspěvek zaměřen na přicházející podzim a dozrávání ovoce, především hrušek.  | Michaela Krajská |
|
|
| |
|
21. 10. 2011 |
17262 |
Nejznámější média
| Mediální výchova na prvním a druhém stupni základní školy speciální - chápání podstaty mediálního sdělení.  | Miroslava Prchalová |
|
|
| |
|
04. 02. 2011 |
10056 |
Využití bazální stimulace ve vyučovacím procesu
| Základní seznámení s konceptem bazální stimulace.  | Daniela Tájková |
|
|
| |
1 komentář |
17. 01. 2011 |
12344 |
Hiporehabilitace
| Příspěvek se zabývá hiporehabilitací jako předmětem speciálně pedagogické péče o středně těžce až těžce mentálně postižené žáky v základní škole speciální v Novém Jičíně.  | Irena Dudková |
|
|
| |
|
22. 12. 2010 |
12545 |