Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dny Země (školní projekt)
| Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Projekt je zaměřen na poznávání přírody a ochranu životního prostředí. Klade důraz na bezprostřední kontakt s přírodou, na její pozorování a poznávání praktickou činností. Vede děti k ekologickému myšlení a jednání na základě vlastních prožitků a zkušeností.
Časový rozsah: 1 rok
Věková skupina: Bez omezení  | Jaroslava Kopecká |
|
|
| |
|
20. 09. 2005 |
30490 |
Doprava
| Děti se různorodými činnostmi seznamují s pravidly vedoucími k jejich bezpečnosti. Učí se reagovat na dopravní situace a orientovat se v základních pravidlech silničního provozu. Uvedený projekt se snaží rozvíjet vlastnosti, které ovlivňují reakci dětí při chování v určitých dopravních situacích – paměť, pozornost, soustředěnost, ukázněnost, ohleduplnost, vnímání i orientaci v prostoru, vnímání nebezpečí.  | Jana Mlynková |
|
|
| |
|
09. 07. 2008 |
32735 |
Dopravní výchova: Dej pozor, zajíci!
| V ukázce se děti seznámí s postavou zajíce, který ze zvědavosti nasedl do tramvaje a vystoupil uprostřed rušné městské ulice. S touto nelehkou situací zajícovi se pomohou vypořádat dopravní značky Pozorka, Zákaz a Vypravěč. Tito nerozluční přátelé budou děti provázet všemi úkoly pracovního listu a vedou je k porozumění dopravním situacím, se kterými se mohou setkat v roli chodce, spolujezdce, cyklisty nebo cestujícího ve veřejných dopravních prostředcích.  | K. a J. Smolíkovi, A. Koblasová |
|
|
| |
1 komentář |
18. 03. 2014 |
23756 |
Rok s kocourkem Matyášem, náhled do ročního plnování na MŠ
| Pohled do ročního Plánování na MŠ, které využívá v třídním plánu fotografie, tematické básničky, a je spoluprovázán s prvním rokem života kocourka Matyáše, který se stal prostřednictvím fotografií a básniček na rok součástí života dětí v jedné třídě MŠ.  | Marie Čermáková |
|
|
| |
|
09. 05. 2011 |
15950 |
Jak Koťata volala jaro
| Námět na týdenní třídní projekt k vynášení Morany v prostředí vesnické mateřské školy. Děti se celý týden připravují na jarní slavnost. Seznamují se s historií vítání jara, vymýšlí si svoji vlastní básničku, vyrábějí společně Moranu. Na konci projektu se vydají na pohádkovou cestu spojenou s vhozením Morany do místního rybníka a hledáním pohádkových postaviček.  | Michaela Záhumenská |
|
|
| |
1 komentář |
28. 02. 2012 |
21037 |