Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
V ukázce se děti seznámí s postavou zajíce, který ze zvědavosti nasedl do tramvaje a vystoupil uprostřed rušné městské ulice. S touto nelehkou situací zajícovi se pomohou vypořádat dopravní značky Pozorka, Zákaz a Vypravěč. Tito nerozluční přátelé budou děti provázet všemi úkoly pracovního listu a vedou je k porozumění dopravním situacím, se kterými se mohou setkat v roli chodce, spolujezdce, cyklisty nebo cestujícího ve veřejných dopravních prostředcích.
Autor K. a J. Smolíkovi, A. Koblasová
Námět na týdenní třídní projekt k vynášení Morany v prostředí vesnické mateřské školy. Děti se celý týden připravují na jarní slavnost. Seznamují se s historií vítání jara, vymýšlí si svoji vlastní básničku, vyrábějí společně Moranu. Na konci projektu se vydají na pohádkovou cestu spojenou s vhozením Morany do místního rybníka a hledáním pohádkových postaviček.
Autor Michaela Záhumenská
Pohled do ročního Plánování na MŠ, které využívá v třídním plánu fotografie, tematické básničky, a je spoluprovázán s prvním rokem života kocourka Matyáše, který se stal prostřednictvím fotografií a básniček na rok součástí života dětí v jedné třídě MŠ.
Autor Marie Čermáková
Integrovaný blok směřuje ke zprostředkování prožitků dětí pomocí kulturních a uměleckých podnětů. Nabídka činností umožní vytvořit základy elementárních znalostí dětí o historii města.
Autor Ivana Osuská
V rámci celoročního projektu se děti postupně seznámí s historií, památkami, institucemi a zajímavostmi svého města.
Autor Jana Mlynková
Výtvarné činnosti pro děti předškolního věku motivované jarním obdobím.
Autor Iva Burešová
Tematický blok je plánem aktivit, přibližuje dětem pojem domov v širším slova smyslu. Děti se seznamují prostřednictvím aktivit s místem, kde bydlí, ale i s prostředím, ve kterém žijí různí živočichové, například domácí, lesní a další. Na základě nově získaných poznatků mohou tato prostředí dobře porovnat.
Autor Ivana Pilátová
Projekt podporuje rozvoj praktických dovedností u dětí předškolního věku, nabízí mnoho nápadů, jak využít různých pracovních technik a přírodního materiálu ve výtvarném projevu dětí. Každá část projektu je motivovaná krátkým příběhem, prostřednictvím kterého se děti seznamují s přírodou.
Autor Martina Cihlářová
Děti se různorodými činnostmi seznamují s pravidly vedoucími k jejich bezpečnosti. Učí se reagovat na dopravní situace a orientovat se v základních pravidlech silničního provozu. Uvedený projekt se snaží rozvíjet vlastnosti, které ovlivňují reakci dětí při chování v určitých dopravních situacích – paměť, pozornost, soustředěnost, ukázněnost, ohleduplnost, vnímání i orientaci v prostoru, vnímání nebezpečí.
Autor Jana Mlynková
Projekt zaměřený na osvojení pravidel bezpečného chování předškolního dítěte v různých situacích, s nimiž se dítě setkává v prostředí mateřské školy, přináší nabídku rozličných výchovných činností.
Autor Naďa Kudrnáčová