Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tematické bloky k rozvíjejícím (oborovým) činnostem
| Tento příspěvek vysvětluje způsob, jak lze vhodně spojit formu integrovaných tematických bloků s požadavky oborových metodik.  | Martina Kupcová |
|
|
| |
|
10. 12. 2004 |
19190 |
Zimní sporty aneb Začínáme bruslit
| Program zimní sporty aneb začínáme bruslit je zaměřen na rozšíření základních znalostí, se kterými lze zorganizovat základní odborný výcvik na bruslích. Tato metodická řada pomáhá pedagogům při tvorbě vzdělávací nabídky, resp. při zařazení pestrých zimních činností do programu MŠ. Mezi zimní činnosti vhodné pro předškolní věk řadíme lyžování, sáňkování a bruslení.  | Tereza Bížová |
|
|
| |
|
26. 02. 2008 |
39964 |
Krok za krokem gymnastikou (kotoul vpřed)
| Program metodických řad s názvem "Cvičíme aneb Krok za krokem gymnastikou" je zaměřen na rozvoj pohybových dovedností dítěte předškolního věku. Obsah této i následných metodických řad pomáhá pedagogům při tvorbě vzdělávací nabídky, resp. při správném zařazení základů gymnastických aktivit do tématu z hlediska metodiky a didaktiky tělesné výchovy. V první části se zaměříme na nácvik kotoulu.  | Tereza Bížová |
|
|
| |
|
16. 01. 2007 |
68573 |
„Beskyde, Beskyde…“
| I vtipně zaranžovanou písní „Beskyde, Beskyde“ lze u dětí posilovat ekologické myšlení a naučit je podvědomě chránit přírodu.  | Nikola Janotová |
|
|
| |
|
27. 01. 2009 |
13905 |
Jak housličky ztratily hlas
| Autorka nabízí pestrou škálu činností, které je možné realizovat v průběhu výletu do rodiště Antonína Dvořáka.  | Zdeňka Frantová |
|
|
| |
|
13. 03. 2009 |
7999 |
Veršované kresbičky pro kluky a holčičky
| Záměrem tématu je rozvíjení grafomotorických dovedností předškolních dětí a dětí mladšího školní věku. Najdete zde řadu možností, jak děti zapojit do výtvarných aktivit a jak v nich vzbudit zájem o výtvarný projev. Významným motivačním prvkem celého projektu je básnička, v jejímž rytmu děti kreslí jednoduché obrázky.  | Romana Suchá |
|
|
| |
|
18. 10. 2007 |
23305 |
Malí muzikanti
| Děti se různorodými činnostmi učí vnímat hudbu, její rozmanitost a zároveň podporují svou vlastní aktivitu, tvořivost, představivost a estetické cítění, osvojují si základy hudební nauky.Výstupem je, aby se dítě naučilo chápat hudbu jako celek, součást svého běžného života. Jde o uplatnění poznatků, že ji může vnímat sluchem, ale může se na ní aktivně podílet i zpěvem či hrou na hudební nástroj.  | Kateřina Erbenová |
|
|
| |
|
23. 11. 2007 |
19958 |
Písnička - Zvířátka na statku
| Cílem tématu je především naučit se novou písničku. Tato aktivita je doplněna o mnoho dalších zajímavých činností (např. výtvarné čarování, vyprávění příběhů). Děti získávají nové poznatky ze života zvířat.  | Martina Kupcová |
|
|
| |
|
13. 11. 2007 |
29138 |
Odkud máme svetr
| Projekt nejen o ovečkách, vlně a svetru.  | Kateřina Tomášová |
|
|
| |
|
19. 08. 2008 |
10575 |
Domácí zvířata a mláďata
| Děti se pomocí pohybových a smyslových her seznamují s domácími zvířaty a jejich životem.  | Marcela Janšová |
|
|
| |
1 komentář |
03. 08. 2008 |
81065 |