Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Rozvoj improvizovaného jednání dětí předškolního věku.
Autor Anita Šťastná
Střednědobý projekt je zaměřen na bezpečnost v dopravních prostředcích. V rámci integrovaného bloku je poskytován dostatečný prostor k rozvoji dětského myšlení a rozvíjení poznatků.
Autor Adéla Procházková
Námět pro vytvoření celoročního třídního vzdělávacího programu inspirovaného knihou J. Dvořáka Zpátky do Afriky. Důraz je kladen na rozvoj prosociálního chování, mezilidské vztahy a podporu aktivního přístupu k problémům. V průběhu roku se děti seznamují s jednotlivými oblastmi života člověka.
Autor Eva Rybárová
Prostřednictvím humoru i dalších aktivit se nám povedlo rozvíjet dovednosti dítěte, jeho sebepojetí a sebenahlížení, kreativitu, sebevyjádření, dovednost chápat a správně používat humor. Projekt jsme využili i na poznávání některých písmen a číslic.
Autor Alžběta Palatinová
Příspěvek se zaměřuje na mravní výchovu dětí. Učí děti rozlišovat, co je dobré a co špatné chování, vnímat rozdíl mezi pojmy pravda a lež. Vede k uvědomění si, že je lepší říci pravdu, než lhát a podvádět, k poznávání a rozlišování společensky neúnosného chování (např. krádež).
Autor Eva Pipková
Motivací tohoto projektu bylo pořádání zimních olympijských her v Itálii. Děti měly možnost prostřednictvím přímého sledování televizních přenosů nebo ze záznamu na videu společně s rodiči nebo kamarády v mateřské škole rozvíjet své znalosti z oblasti sportu.
Autor Hana Černá
Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Motivačním impulsem pro tento tematický celek je přísloví. Základní obsah je vybrán z publikace "Říkejme si přísloví" a je doplněn vhodnými činnostmi a příležitostmi, které můžeme dětem v rámci tohoto tématu nabídnout.
Očekávané výstupy (kompetence): Poznat a vymyslet slova opačného významu. Uvědomit si své jednání.
Časový rozsah: 7 dní
Věková skupina: děti před školou (6leté)
Autor Petr Kukal