Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Článek uvádí inspirace pro práci s knihou Madlenka a brejličky, kterou je možné využít (nejen) v rámci inkluzivního vzdělávání. Prostřednictvím vyprávění je možné dětem zprostředkovat pocity dětí, které mají nějaké postižení.
Tato kniha je společnou prací autorky Lenky Zemanové a ilustrátorky Michaely Bergmannové, kdy text a ilustrace tvoří celek.
Autor L. Zemanová, M. Bergmannová
Cílem celku je rozvíjet empatii a prosociální chování, podpořit u dětí uvědomování si vlastních emocí a jejich vyjadřování.
Celek napomáhá rozvoji vztahů ve skupině a rozvoji emocionálního cítění, učení se spolupráci s ostatními, učení se naslouchat druhým a vyjadřovat se, získávání příležitostí k rozvoji fantazie, vnímání vlastního těla a svých pocitů, rozvoji citlivosti ke svému okolí – přírodě i lidem.
Autor Bc. Lenka Kocábková
Příspěvek obsahuje námět, jak děti zábavnou formou motivovat k nácviku vázání smyčky. Využívá práci s literárním textem, aktivně děti zapojuje do prožívání příběhu a vede k vnitřní motivaci dětí ke zvládnutí daného úkolu. Je určen pro věkovou skupinu 5 – 7 let.
Autor Eva Pipková
Děti prostřednictvím praktické ukázky (exkurze) a následných činností a her získávají poznatky o významu pošty a o práci jejích zaměstnanců. Některé z navazujících činností vedou děti k zamyšlení, čím udělat radost svým blízkým, ale i cizím handicapovaným lidem. Svým dětským způsobem se snaží pomoct.
Autor Miroslava Strakatá
V následujícím bloku děti prostřednictvím různých her a činností získávají kladný vztah k přírodě a ke zvířatům.
Autor Miroslava Strakatá
Řízená relaxační činnost s prvky dramatické výchovy, která v dětech probouzí fantazii, příjemný prožitek, ale i poučení, klid a odpočinek. Děti zábavnou formou provádějí uvolňovací cviky s prvky jógy za poslechu relaxační hudby se soustředěním na správné dýchání a inhalaci eukalyptu.
Autor Iva Burešová
Prostřednictvím hračky a hry samotné se snažíme dětem usnadnit vstup do mateřské školy, začlenění do kolektivu vrstevníků a vytvoření si kamarádského vztahu k vrstevníkům.
Autor Alžběta Palatinová
Kreslíme a malujeme podzim.
Autor Kateřina Tomášová
Cílem tematického celku je především vytvoření dárečků pro rodiče. Současně s tím je naším záměrem probudit v dětech chuť obdarovávat lidi z blízkého okolí, rozvíjet dětskou jemnou motoriku a fantazii při výrobě dárků, rozvíjet empatii, cit pro druhé, kamarádství.
Autor Bára Kolářová