Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Článek nabízí inspirativní činnosti spojené s výukou multikulturní výchovy v mateřské škole. Tématem je Asie.
Autor Mgr. et Bc. Michael Novotný
Dramatické činnosti zaměřené na seznámení s exotickými zvířaty, jejich zbarvením a charakteristickým zvukem.
Autor Dominika Bečáková
Kdo má rád zeleninu? Ryba s rakem přeci! Jsou to jejich zeleninoví kamarádi.
V této lekci se budeme zabývat zeleninou, zacvičíme si aerobic, naučíme se říkadlo, zahrajeme si na tržnici a v pohádce O veliké řepě, se pokusíme tu slavnou řepu vytáhnout.
Lekce je složená z aktivit motivovaných zeleninou, také zde objevíte část dramatickou, výtvarnou, hudební a samozřejmě pohybovou.
Nabízí se spousta možností, co s dětmi můžete na toto téma tvořit, ať už se jedná o výrobky, tanečky, divadélka či pokusy. Zde jich pár naleznete, včetně pracovních listů a obrázků.
Autor Veronika Lorgerová
Tento článek je lekcí na jeden či dva dny v mateřské škole. Lze však lehce uzpůsobit i pro mladší školní věk.
Snažila jsem se postavit tuto lekci jako dramatickou výchovu. Použila jsem zde dramatické činnosti, ale také výtvarné a tělovýchovné.
Vymyslela jsem naučnou a interaktivní pohádku, do které děti vstupovaly pomocí mých otázek.
Každou z uvedených činností lze přizpůsobit jednotlivé skupině dětí. Lze využít pouze některé činnosti, protože na sebe nenavazují.
Autor Veronika Lorgerová
Lekce na jeden až dva dny v MŠ či dva vyučovací dny na ZŠ, nebo lze také využít ve volnočasové organizaci – například v družině.
Veškeré aktivity i činnosti jsou motivovány pohádkou o Červené karkulce. Naleznete zde tv, vv i dv výchovu. Aktivity lze použít i samostatně nebo na přeskáčku, jelikož na sebe nenavazují.
Autor Veronika Lorgerová
Tuto lekci jsem napsala pro děti v MŠ, ale dá se přizpůsobit také dětem v mladším školním věku. Zaměřila jsem se na abecedu, kterou děti naučím pomocí zvířátek. Při učení či opakování abecedy si jistě osvojí i nová anglická slovíčka – zvířat. Lekce by měla být co nejvíce hravá, a je na vyučujícím, zda povede celou hodinu v angličtině, či pouze začátky cvičení.
Autor Veronika Lorgerová
Projekt „Roční putování s mašinkou" jsme uskutečnili v naší MŠ. Činnosti jsme rozdělili dle ročních období na červené podzimní, bílé zimní, zelené jarní a žluté letní putování. Cílem bylo prohlubovat a posilovat přirozené vztahy dítěte k rodině, rozvíjet spolupráci s rodiči, zapojit do dění MŠ všechny zaměstnance školy, podílet se společně na estetickém uspořádání prostředí třídy.
Autor Jitka Šindelářová
Během projektu Cestujeme po Evropě se děti seznamují s Evropou a začlenením ČR v ní. U dětí se prohlubuje poznatek o národním uvědoměním, spolu s poznáním vzájemné potřebnosti ČR a závislosti na ostatních státech.
Autor Eva Rybárová