Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Příspěvek nabízí praktické hry, činnosti a aktivity, které dětem umožňují setkání s pohádkovou rodinou, a to prostřednictvím veršované pohádky.
Autor Bc. Radmila Michlíčková
Program je vytvořený podle knihy Daisy Mrázkové Můj medvěd Flóra. Jeho cílem je vedení dětí ke vztahu k věcem, ale také k prohlubování vztahu k lidem. Vybízí k empatii a altruismu. Prostřednictvím technik dramatické a výtvarné výchovy si děti prožijí příběh Petra a Helenky, kteří se ujali vyhozeného medvěda.
Autor Dana Tvrďochová
Tento inspirativní článek může sloužit učitelkám v mateřských školách jako didaktická pomůcka při integrovaném bloku. Projekt je motivován interkulturním prostředím a procestujete s ním všechny světadíly.
Autor Radka Perglerová
Prostřednictvím následujícího bloku se děti seznámí s obsahem pohádky O dvanácti měsíčkách a díky doplňujícím činnostem poznají jednotlivá roční období. Další navazující činnosti vycházejí z ročního období zima, ve které se děj pohádky odehrává. Děti se učí citlivosti a ohleduplnosti v mezilidských vztazích – vztahy postav v pohádce a ve vztahu k přírodě, konkrétně se učí pomáhat zvířatům v zimě.
Autor Miroslava Strakatá
Tematický celek vycházející ze stejnojmenné pohádky vede k utváření povědomí o nutnosti ochrany životního prostředí a nutnosti zodpovědného chování vůči našemu okolí, lidem i věcem. Pomáhá dětem vnímat jejich emoce, přiměřeně s nimi zacházet, vciťovat se do pocitů druhých. Je určen dětem od 4 do 6 let, jeho realizace vyžaduje cca 1–2 týdny.
Autor Eva Rybárová
Děti prostřednictvím pohádky pronikají do lesního království, kde se seznamují s volně žijícími zvířaty a jejich způsobem života. Dozví se, kdo je to myslivec, hajný, jaká je jejich hlavní úloha. Různými činnostmi a praktickými zkušenostmi získávají kladný vztah k přírodě, který zpětně odráží poznatky o tom, jak se v lese správně chovat.
Autor Miroslava Strakatá