Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ABC Animals
| Tuto lekci jsem napsala pro děti v MŠ, ale dá se přizpůsobit také dětem v mladším školním věku. Zaměřila jsem se na abecedu, kterou děti naučím pomocí zvířátek. Při učení či opakování abecedy si jistě osvojí i nová anglická slovíčka – zvířat. Lekce by měla být co nejvíce hravá, a je na vyučujícím, zda povede celou hodinu v angličtině, či pouze začátky cvičení.  | Veronika Lorgerová |
|
|
| |
|
05. 09. 2019 |
1510 |
Výuka angličtiny v MŠ – dopravní prostředky
| Výuka anglického jazyka v MŠ, modelová lekce na téma dopravní prostředky.  | Dominika Bečáková |
|
|
| |
|
23. 10. 2017 |
2687 |
Aktivity v přírodě s předškoláky IV – jaro
| Příspěvek představuje čtvrtou závěrečnou část seriálu se zaměřením na předškolní aktivity v přírodě. Nabízí inspiraci/nápady, jak do tematického plánu předškolní přípravy zahrnout jarní aktivity v přírodě.  | Petra Pšeničková |
|
|
| |
2 komentáře |
27. 09. 2016 |
10985 |
Colours and numbers- Birthday lesson
| V článku popisuji činnosti pro osvojení číslic a barev.  | Anita Šťastná |
|
 |
| |
|
23. 06. 2014 |
5560 |
...první vločka, druhá, třetí, jak vypadá zima, děti...
| Příspěvek nabízí možnosti, jak seznámit děti s tématem zimou.  | Bc. Radmila Michlíčková |
|
|
| |
|
13. 05. 2012 |
61052 |
Spring – Jaro
| Lekce angličtiny, která navazuje na lekci v rodném jazyce Jaro letí. Využívá motivace příběhu, získaných předchozích dovedností a znalostí dětí, přihlíží k vzájemnému propojování námětu i ke vzdělávacím možnostem jednotlivých dětí.  | Alžběta Palatinová |
|
|
| |
|
13. 09. 2011 |
15439 |
Tvořit na flétně krásné tóny
| Obsah příspěvku přibližuje jeden z možných způsobů, jak děti seznamovat s hrou na flétnu formou zájmové aktivity. Cílem je přiblížit dětem hravou formou "hudební hračku" - flétnu, naladění na estetickou notu, soustředění a prožívání dětské radosti. První lekce obsahuje především motivační činnosti zaměřené na rodinu.  | Ivana Váňová |
|
|
| |
|
01. 10. 2007 |
11631 |
Didaktické hry v hudebních činnostech
| Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Program napomáhá dítěti rozvíjet myšlení, hudební schopnosti, podporuje dítě v osobitém projevu, hře s hudebním materiálem, v touze spoluvytvářet elementární hudební formy.
Očekávané výstupy:
obměňovat hudební prvky, melodii, rytmy;
pozorně naslouchat;
být jistější ve slovním i hudebním vyjadřování;
zpracovávat emocionální prožitky.
Časový rozsah: průběžně, 1× týdně
Věková skupina: 4 - 6 let  | Alžběta Palatinová |
|
|
| |
|
01. 03. 2006 |
25499 |