Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ABC Animals
| Tuto lekci jsem napsala pro děti v MŠ, ale dá se přizpůsobit také dětem v mladším školním věku. Zaměřila jsem se na abecedu, kterou děti naučím pomocí zvířátek. Při učení či opakování abecedy si jistě osvojí i nová anglická slovíčka – zvířat. Lekce by měla být co nejvíce hravá, a je na vyučujícím, zda povede celou hodinu v angličtině, či pouze začátky cvičení.  | Veronika Lorgerová |
|
|
| |
|
05. 09. 2019 |
1562 |
Prázdninová školka s dvouleťáky – Krtek
| Příspěvek nabízí aktivity pro práci učitelů s dvouletými dětmi. Aktivity jsou rozdělené na ranní tvořivou činnost, didaktickou část, případně venkovní činnost. Po celý týden budou děti provázet příběhy Krtka. Seznámí se s příběhy: Krtek a potopa, Krtek a kalhotky, Krtek a autíčko, Krtek a rybka. Zažijí štafety, stavění nového domu, chystání hostiny, řízení autíček, zábavné venkovní úkoly. Vyrobí si rybku z krepového papíru, klíček z alobalu, postavičku Krtka nebo jeho kamarádů, potopu i kalhotky.  | Petra Pšeničková |
|
|
| |
|
25. 06. 2019 |
2161 |
Prázdninová školka s dvouleťáky – víla Amálka
| Příspěvek nabízí aktivity pro práci učitelů s dvouletými dětmi. Aktivity jsou rozdělené na ranní tvořivou činnost, didaktickou část, případně venkovní činnost. Po celý týden budou děti provázet příběhy víly Amálky. Seznámí se s příběhy: Jak potkala beránka Kudrnu, Jak se udělala ptáčkem, Jak si kutálela s oříšky, Jak odešla spát až do jara. Vyrobí si vílu Amálku, věneček, beránka Kudrnu, veverčáka Pizizubku. Vyčistí studánku, roztřídí ptačí stopy, zachrání beránka Kudrnu, rozloučí se s bublifukem.  | Petra Pšeničková |
|
|
| |
|
20. 06. 2019 |
1847 |
Naši malí kamarádi aneb ze života hmyzu
| Cílem aktivity je posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování) a vytváření základů pro práci s informacemi.
Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní ústav pro vzdělávání (NÚV).  | Jana Udatná |
|
|
| |
|
06. 06. 2019 |
2241 |
Obrázkový diktát
| Cílem aktivity je rozvoj čtenářské, matematické a digitální gramotnosti dětí předškolního věku. Jmenované gramotnosti se při činnosti přirozeně propojují. Aktivita u dětí vyžaduje postupovat podle pokynů a instrukcí, zapamatovat si domluvené údaje, chápat základní číselné pojmy, orientovat se v rovině, při kontrole využít digitální technologie, odhalit případnou chybu a opravit ji. V závěru je připojeno doporučení pro individualizaci.
Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní ústav pro vzdělávání (NÚV).  | Jana Udatná |
|
|
| |
|
05. 06. 2019 |
1951 |
Divadélko – les
| Cílem je přispět k záměrnému rozvoji matematického myšlení a prostorového vnímání ve spojitosti s rozvojem řeči, tedy propojit matematickou a čtenářskou gramotnost s informatickým myšlením formou manipulativních činností. Aktivita primárně rozvíjí předmatematickou gramotnost v úzké vazbě na čtenářskou gramotnost.
Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní ústav pro vzdělávání (NÚV).
 | RNDr. Hana Lišková |
|
|
| |
|
04. 06. 2019 |
2123 |
Prázdninová školka s dvouleťáky – Bob a Bobek
| Příspěvek nabízí aktivity pro práci učitelů s dvouletými dětmi. Aktivity jsou rozdělené na ranní tvořivou činnost, didaktickou část, případně venkovní činnost. Po celý týden budou děti provázet příběhy králíků Boba a Bobka. Seznámí se s příběhy: V zoo, Natěrači, Na horách, Boj s lupiči, Trosečníci. Připraví koupel pro slona, vyrobí loď z kartonu a živých květů, zažijí koulovanou, překážkovou dráhu i výrobu voru.  | Petra Pšeničková |
|
|
| |
|
04. 06. 2019 |
1737 |
Prázdninová školka pro malé čarodějky a čaroděje
| Příspěvek nabízí aktivity pro práci učitelů s dětmi v mateřské škole. Aktivity jsou rozdělené na ranní tvořivou činnost, didaktickou část, venkovní činnost. Vše propojuje téma čar a kouzel. Děti se naučí čarodějný tanec – tvz. dupák, zažijí pokusy, chystání čarodějného lektvaru i nápoje nesmrtelnosti. Na konci týdne si odnesou čarodějný kostým, čarodějnické koště i čarodějnou hůlku.  | Petra Pšeničková |
|
|
| |
|
30. 05. 2019 |
1695 |
Prázdninová školka s předškolními dětmi – Z pohádky do pohádky
| Příspěvek nabízí aktivity pro práci učitelů s dětmi v mateřské škole. Aktivity jsou rozdělené na ranní tvořivou činnost, didaktickou část, venkovní činnost. Vše propojuje téma kreslených pohádek. Na děti čeká Medvídek Pú, Doktorka Plyšáková, Šmoulové, Ledové království, i Matýsek a Jája. Zažijí různá dobrodružství nejen ve třídě, ale i na školkové zahradě či vycházce. Veškeré výrobky si mohou ihned odnášet domů.  | Petra Pšeničková |
|
|
| |
|
23. 05. 2019 |
1880 |
Prázdninová školka s Neználkem
| Příspěvek nabízí aktivity pro práci učitelů s dětmi v mateřské škole. Aktivity jsou rozdělené na ranní tvořivou činnost, didaktickou část, venkovní činnost. Vše propojuje téma Neználkových příhod. Děti budou nejen skládat rýmy, sbírat ořechy, vyrábět auta z kartonových krabic, ale i hrát na Orffovy nástroje.  | Petra Pšeničková |
|
|
| |
|
21. 05. 2019 |
1496 |