Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Článek nabízí aktivity pro rozvoj sluchové paměti, vnímání rytmu, sluchového rozlišování, naslouchání. Žáci se mohou těšit na Orffovy nástroje, hry s chrastítky, naslouchání přírodním zvukům či hlasům ptáků.
Autor Petra Pšeničková
Článek nabízí aktivity pro rozvoj sluchové analýzy a syntézy. Žáci se mohou těšit na rýmování, rozkládání slov, vyvozování hlásek ve slově v učebně i při vycházce.
Autor Petra Pšeničková
Článek nabízí aktivity pro rozvoj zrakové paměti, zrakového rozlišování, zrakové analýzy a syntézy, zrakové figury a pozadí. Žáci se mohou těšit na netradiční pexeso, poutavé pracovní listy, rozlišování stop zvířat.
Autor Petra Pšeničková
Druhý díl seriálu představuje aktivity pro sledování školní zralosti – zejména oblasti grafomotoriky, zrakového vnímání a orientace v čase. Nabízené aktivity využijí pedagogové při individuální i skupinové práci.
Autor Petra Pšeničková
Příspěvek představuje čtvrtou závěrečnou část seriálu se zaměřením na předškolní aktivity v přírodě. Nabízí inspiraci/nápady, jak do tematického plánu předškolní přípravy zahrnout jarní aktivity v přírodě.
Autor Petra Pšeničková
Příspěvek představuje druhou část čtyřdílného seriálu se zaměřením na předškolní aktivity v přírodě. Nabízí inspiraci/nápady, jak do tematického plánu předškolní přípravy zahrnout podzimní aktivity v přírodě. Rozvíjíme smysly: zrak, sluch, čich, chuť i hmat.
Autor Petra Pšeničková
Článek nabízí ukázku z knihy Rozvoj inteligence u dětí od 3 do 6 let zaměřenou na hry a činnosti v přírodě a o přírodě.
Autor Katharina Bäcker–Braun
Geometrické představy. Díky vnímání shodnosti může dítě postřehnout odlišnosti, učí se rozlišovat. Spontánně rozvíjí odhad.
Autor H. Lišková, E. Zelendová, E. Fuchs
Množinové představy. Při procesu uspořádání dítě vnímá dva a více objektů. Nastupuje tak vztahové vnímání (podpora kauzálního myšlení).
Autor H. Lišková, E. Zelendová, E. Fuchs
Množinové představy. Dítě přiřazuje jeden objekt k druhému, tvoří dvojice – páruje.
Autor H. Lišková, E. Zelendová, E. Fuchs