Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Hodnocení uživatelů, Nejhůře hodnocené
Příspěvek nabízí inspiraci k plánování činností v zimním období.
Autor Dagmar Domalípová
Program na rozvíjení grafomotoriky podporuje rozvoj pohybových schopností, zdokonalování hrubé a jemné motoriky a rozvíjení schopnosti koordinovat pohyb ruky a vnímání oka.
Autor Naděžda Bílková
Hudební pohádka je součástí projektu s názvem Cestička do školy. Prostřednictvím Hudební pohádky se děti hravou formou seznámí s různými dopravními prostředky, budou se učit bezpečnému chování na ulici, přecházení silnice, seznámí se s některými dopravními značkami. Při kresbě a pěveckých činnostech budou rozvíjet svoji fantazii a představivost. Při pohybových činnostech se budou učit koordinovat pohyby těla. Budou mít příležitost k rozvoji pěveckých dovedností, naučí se krátké písničky a říkadla.
Autor Hana Maroušková
Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Projekt pohybových aktivit je součástí ŠVP, je zpracován z hlediska přínosu pro dítě a připravených podmínek, je zaměřen na rozvoj pohybových dovedností a v závěru nechybí evaluační pravidla. Projekt je doplněn o hodnocení sledovaných činností a je zajímavé toto hodnocení porovnat s plánovanými pravidly evaluace.
Očekávané kompetence: samostatnost, sebedůvěra, vlastní rozhodování, vytrvalost v činnosti, chápání sociálních vztahů a rolí, pravidelná potřeba pohybu a sportovních aktivit, správný životní styl.
Časový rozsah: Průběžně po celý jeden školní rok.
Věková skupina: 3-6 let
Autor Věra Šulcová
Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Už u dětí předškolního věku se objevuje špatné držení těla - vystouplé lopatky, větší bederní prohnutí, kulatá záda, ochablé bříško, předsunutá hlava, ploché nohy apod.Tyto odchylky můžeme u dětí odstranit nebo jim předcházet. Dostatek pohybu jak spontánního, tak i řízeného vede ke zdárnému splnění cíle.
Očekávané výstupy: Zdokonalování pohybových dovedností (sed, stoj...), rozvoj pohybových schopností (obratnosti, rovnováhy,..)
Časový rozsah: Každodenně a průběžně po celý školní rok
Věková skupina: 3 - 6 let
Autor Monika Šafránková
Jedná se o přípravu na hodinu pohybové činnosti. Materiál je určen učitelům v mateřských školách či vedoucím sportovních přípravek. Toto cvičení je vhodné pro děti předškolního věku (4–6 let). Zeleně je označeno, co říká učitel, modře jsou označeny motivační básničky.
Autor Kateřina Pokorná
Tento inspirativní článek motivovaný pohádkou Hanse Christiana Andersena nabízí učitelkám mateřských škol zásobník dramatických her pro zimní období školního roku.
Autor Michael Novotný
Každý z pedagogů potřebuje mít v zásobě nějaké hry, které uplatní buď přímo ve vyučovací hodině, výchovném bloku, nebo jako doplňkovou aktivitu na výletech, procházkách a ve škole v přírodě. Příspěvek nabízí hry, které snad každý hrál jako malé dítě, ale i mnoho dalších.
Autor Iva Burešová
Týdenní integrovaný blok je zaměřen na rozvoj grafomotoriky, hrubé a jemné motoriky, jazykových dovedností.
Autor Nikola Loužková
Hudebně-pohybová lekce se zaměřením na lesní společenství.
Autor Dominika Bečáková