Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > předškolní vzdělávání > Dítě a jeho tělo > vědomě napodobit jednoduchý pohyb podle vzoru...

Zobrazit na úvodní stránce článků

Strom podřazených oček. výstupů

Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Seřadit dle: Počet zobrazení, Nejméně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Proč se lidé smějí hyenám

Předškolní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
lekce
Dramatické činnosti zaměřené na seznámení s exotickými zvířaty, jejich zbarvením a charakteristickým zvukem.
Autor Dominika Bečáková

Kůň

Předškolní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
lekce
Jedná se o přípravu na hodinu pohybové činnosti. Materiál je určen učitelům v mateřských školách či vedoucím sportovních přípravek. Toto cvičení je vhodné pro děti předškolního věku (4–6 let).
Autor Kateřina Pokorná

Ježek

Předškolní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
lekce
Jedná se o přípravu na hodinu pohybové činnosti. Materiál je určen učitelům v mateřských školách či vedoucím sportovních přípravek. Toto cvičení je vhodné pro děti předškolního věku (4–6 let). Zeleně je označeno, co říká učitel, modře jsou označeny motivační básničky.
Autor Kateřina Pokorná

Jane and a little star – Jana a hvězdička

Předškolní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
lekce
Lekce angličtiny, která navazuje na program Jana a hvězdička. Autorka při seznamování dětí s angličtinou využívá motivace příběhu, přihlíží k vzájemnému propojování námětu, vzájemné návaznosti, ke vzdělávacím možnostem dětí i ke střídání aktivit v různých kombinacích v průběhu jedné lekce.
Autor Alžběta Palatinová

Datel

Předškolní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
lekce
Hudebně-pohybová lekce se zaměřením na lesní společenství.
Autor Dominika Bečáková

In-line bruslení ve školce

Předškolní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
střednědobý
V naší školce jsme vyzkoušeli výuku in-line bruslení u kategorie tří- až čtyřletých dětí. Děti byly nově nabytými dovednostmi nadšené a bruslení je velice bavilo. Rodiče byli překvapeni, jak rychle děti bruslení zvládly. Během výuky nedošlo k žádnému (ani drobnému) poranění a vše probíhalo velice hladce. V přípěvku se vám pokusím přiblížit, jak s in-line bruslením ve školce začít.
Autor Michaela Záhumenská

Hop míčku! Pojď si hrát!

Předškolní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
dlouhodobý
Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Už u dětí předškolního věku se objevuje špatné držení těla - vystouplé lopatky, větší bederní prohnutí, kulatá záda, ochablé bříško, předsunutá hlava, ploché nohy apod.Tyto odchylky můžeme u dětí odstranit nebo jim předcházet. Dostatek pohybu jak spontánního, tak i řízeného vede ke zdárnému splnění cíle.
Očekávané výstupy: Zdokonalování pohybových dovedností (sed, stoj...), rozvoj pohybových schopností (obratnosti, rovnováhy,..)
Časový rozsah: Každodenně a průběžně po celý školní rok
Věková skupina: 3 - 6 let
Autor Monika Šafránková

Pohádková dramatika „O perníkové chaloupce“ – II. část.

Předškolní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
střednědobý
Tento inspirativní článek pokračuje v nabídce dramatických her motivovaných pohádkou O perníkové chaloupce autora Františka Hrubína. Učitelky mateřských škol je mohou využít jak ve vzdělávací nabídce, tak v kroužku tvořivé dramatiky.
Autor Michael Novotný

Opice v Africe

Předškolní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
střednědobý
Týdenní integrovaný blok je zaměřen na rozvoj grafomotoriky, hrubé a jemné motoriky, jazykových dovedností.
Autor Nikola Loužková

Opička GOGO

Předškolní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
střednědobý
Článek nabízí inspiraci pro učitelky v mateřských školách při práci s projektovou metodou.
Autor Alžběta Palatinová
Celkem: 24