Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Počet zobrazení, Nejvíce
Tento článek může sloužit učitelkám mateřských škol jako zásobník pohybových her a aktivit, které lze využít při každodenní činnosti s dětmi.
Autor Bc. Michael Novotný
Článek „Hry v mateřské škole“ by mohl sloužit jako inspirace vyučujícím v mateřských školách k obohacení pohybové výchovy u dětí předškolního věku.
Autor Michael Novotný
Každý z pedagogů potřebuje mít v zásobě nějaké hry, které uplatní buď přímo ve vyučovací hodině, výchovném bloku, nebo jako doplňkovou aktivitu na výletech, procházkách a ve škole v přírodě. Příspěvek nabízí hry, které snad každý hrál jako malé dítě, ale i mnoho dalších.
Autor Iva Burešová
Inspirativní příspěvek je zaměřený na rozvoj řečových, pohybových, dramatických a motorických dovedností. Hry a činnosti jsou vždy motivovány autorskou říkankou a řazeny od září do června.
Autor Michael Novotný
Příspěvek nabízí možnosti, jak seznámit děti s tématem zimou.
Autor Bc. Radmila Michlíčková
Program metodických řad s názvem "Cvičíme aneb Krok za krokem gymnastikou" je zaměřen na rozvoj pohybových dovedností dítěte předškolního věku. Obsah této i následných metodických řad pomáhá pedagogům při tvorbě vzdělávací nabídky, resp. při správném zařazení základů gymnastických aktivit do tématu z hlediska metodiky a didaktiky tělesné výchovy. V první části se zaměříme na nácvik kotoulu.
Autor Tereza Bížová
Inspirativní článek „Hry v přírodě” slouží učitelkám a učitelům v mateřských školách jako zásobník pohybových a smyslových her, které lze využít při pobytu na školní zahradě, v přírodním prostředí i při pobytech ve školách v přírodě.
Autor Michael Novotný
Tento článek může sloužit učitelkám mateřských škol jako zásobník pohybových her a aktivit, které lze využít při každodenní činnosti s dětmi.
Autor Bc. Michael Novotný
Tento článek může sloužit učitelkám mateřských škol jako zásobník pohybových her a aktivit, které lze využít při každodenní činnosti s dětmi.
Autor Bc. Michael Novotný
Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Motivací tohoto projektu byl nejen blízko dostupný les, ale i velká úroda hub. Společně s pohádkovým námětem měly děti možnost využívat svých smyslů, rozvíjet své dosavadní praktické dovednosti a získávat další životní zkušenosti.
Očekávané výstupy:
poznat některé rostliny a houby v lese;
překonat lesní překážky, umět se pohybovat v nerovném terénu;
umět různou formou vyjádřit svůj zážitek (výtvarně, hudebně ...).
Časový rozsah: přibližně 2 týdny, lze však přizpůsobit aktuální situaci a podmínkám
Věková skupina: 4 - 5 let
Autor Eva Pipková