Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Projekt je součástí školního programu "Od jara do zimy". Je zaměřen na poznávání plodů podzimu se specifikací plodů keřů. K motivaci dětí je zde využita pohádka "O šípkové Růžence". Postavy pohádky a její děj jsou ve větší části projektu použity jako nosné téma. Cílem projektu je poznávat a vnímat přirozené změny v přírodě.
Očekávané výstupy: Dítě má poznatky o přírodě, chápe změny, které v ní probíhají.
Časový rozsah: 1 týden a více
Věková skupina: Lze použít pro všechny věkové skupiny dětí v MŠ.
Autor Aneta Burešová
Prostřednictvím písničky si děti uvědomí změny, které v přírodě na podzim přicházejí.
Autor Renata Ležalová
Jak se žije u moře? A co se dá u moře dělat? Pojďte si to s námi vyzkoušet…
Autor Kateřina Tomášová
Program zimní sporty aneb začínáme bruslit je zaměřen na rozšíření základních znalostí, se kterými lze zorganizovat základní odborný výcvik na bruslích. Tato metodická řada pomáhá pedagogům při tvorbě vzdělávací nabídky, resp. při zařazení pestrých zimních činností do programu MŠ. Mezi zimní činnosti vhodné pro předškolní věk řadíme lyžování, sáňkování a bruslení.
Autor Tereza Bížová
Program metodických řad s názvem "Cvičíme aneb Krok za krokem gymnastikou" je zaměřen na rozvoj pohybových dovedností dítěte předškolního věku. Obsah této i následných metodických řad pomáhá pedagogům při tvorbě vzdělávací nabídky, resp. při správném zařazení základů gymnastických aktivit do tématu z hlediska metodiky a didaktiky tělesné výchovy. V druhé části se zaměříme na využití lavičky při cvičení s dětmi předškolního věku.
Autor Tereza Bížová
Program metodických řad s názvem "Cvičíme aneb Krok za krokem gymnastikou" je zaměřen na rozvoj pohybových dovedností dítěte předškolního věku. Obsah této i následných metodických řad pomáhá pedagogům při tvorbě vzdělávací nabídky, resp. při správném zařazení základů gymnastických aktivit do tématu z hlediska metodiky a didaktiky tělesné výchovy. Ve třetí části se zaměříme na cvičení s tyčí.
Autor Tereza Bížová
Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Tento program je přirozenou součástí celoročního projektu "Kdo jsem a co dělám". Hlavním cílem pohybového programu je především zařazení různorodých pohybových aktivit do vzdělávací nabídky. Cílem učitelek je rozvíjení fyzické a psychické zdatnosti dítěte, podporování rozvoje pohybových a manipulačních dovedností i pohybové kultury dítěte.
Očekávané výstupy:
zvládat základní pohybové dovednosti, běžné způsoby pohybu;
koordinovat lokomoci;
napodobovat jednoduchý pohyb podle vzoru.
Časový rozsah: Celoroční, dlouhodobý
Věková skupina: 5 - 6 let
Autor Alžběta Palatinová
Článek nabízí předškolákům zábavné úkoly na téma sport. Děti si zasportují hodem na cíl, chůzí po kruhu či hrátkami se stuhou. Při hře Člověče, nezlob si procvičí předmatematické dovednosti, na stavbách věží rozvinou prostorovou představivost.
Autor Petra Pšeničková
Jedná se o přípravu na hodinu pohybové činnosti. Materiál je určen učitelům v mateřských školách či vedoucím sportovních přípravek. Toto cvičení je vhodné pro děti předškolního věku (4–6 let). Zeleně je označeno, co říká učitel, modře jsou označeny motivační básničky.
Autor Kateřina Pokorná
Jedná se o přípravu na hodinu pohybové činnosti. Materiál je určen učitelům v mateřských školách či vedoucím sportovních přípravek. Toto cvičení je vhodné pro děti předškolního věku (4–6 let).
Autor Kateřina Pokorná