Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Cílem jednodenního celoškolního projekt, realizujícího průřezové téma Multikulturní výchova, je bližší a hlubší poznání slovenské minority žijící v České republice a Slovenska - země, odkud pochází.
Autor Ivana Spěváčková
Zkušenosti s prezentací získaných dovedností žáků Základní školy Nerudova v Říčanech. Průběh Dne otevřených dveří, při kterém si žáci v praxi prověřili míru osvojených klíčových kompetencí.
Autor Jitka Macháčková
Výukový blok s využitím prvků tvořivé dramatiky. Pohádkový příběh nazvaný Návštěva v zemi skřítků motivuje žáky k aktivní spolupráci, při které si procvičují a upevňují získané poznatky z hodin hudební výchovy, psaní, čtení, věcného učení, řečové výchova a smyslové výchovy.
Autor Libuše Lžičařová
Zajímavé náměty do hodin Řečové výchovy, rozvíjející komunikaci mezi žáky tak, aby dokázali otevřeně vyjádřit své názory v třídním kolektivu, zvládli bezkonfliktní navazování přátelských vztahů a posilovali sebedůvěru.
Autor Věra Kundratová
Příspěvek seznamuje se třemi projekty, které byly realizovány žáky se zrakovým postižením v ZŠ Jaroslava Ježka v Praze 1 v průběhu školního roku. Jedná se o projekty střednědobé, do jejich přípravy a realizace se zapojili žáci celé školy bez ohledu na věk a míru postižení. Projekt Židé je ukázkou možnosti realizace průřezového tématu multikulturní výchova.
Autor Monika Výmolová
Autorka informuje o zajímavé změně tradičního programu vánoční besídky konané každoročně v ZŠ a MŠ pro sluchově postižené v Plzni.
Autor Olga Kroupová
Prezentace výsledků mediální výchovy formou kulturního vystoupení.
Autor Marie Filipcová
Příspěvek informuje o zajímavé tradici adventních koncertů pořádaných školou pro žáky s různým stupněm mentálního postižení a o možnosti rozvoje klíčových kompetencí žáků prostřednictvím spolupodílení se na přípravě a realizaci společenské akce.
Autor Jitka Macháčková
Projekt vytvořili učitelé ZŠ a OŠ ve Zbůchu. Škola je určena pro žáky s různým stupněm a druhem mentálního i tělesného postižení. Pro mnohé z nich z celé řady důvodů, ať už zdravotních, rodinných nebo sociálních, nepřichází v úvahu dlouhé a náročné cestování. Projekt se může prolínat všemi vyučovacími předměty a záleží jen na pedagogovi, jakou formu práce a organizace zvolí. Realizace projektu je celoroční. Jeho součástí je i velká hra Hledání pokladu. Vyvrcholením celého projektu je závěrečná besídka v měsíci červnu. Cílem je poznávání okolního světa a utváření si vlastních představ o něm.
Autor Jana Mundilová
Nejen učitelé dyslektiků a integrovaných žáků na prvním stupni ZŠ, ale i jejich rodiče jistě ocení zajímavou příručku Dany Hurtové, Ivy Strnadové a Marty Šigutové "Anglický nápadníček". Tu letos jako přílohu k publikacím Oxford University Press Chit Chat, Chatterbox a Happy Street vydalo v češtině nakladatelství Oxford University Press. Můžete v ní nalézt mnoho podnětných nápadů pro aktivity zaměřené na postupné zvládnutí základů anglického jazyka.
Autor Dagmar Kapustová