Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Počet komentářů, Nejvíce
Didaktické hry patří k nejefektivnějším metodám výuky. Nabízíme k vyzkoušení arkádovou hru, která pokrývá téma Operační systémy z RVP G. Formou hry žáci danou látku pochopí i procvičí, hodnocení je automatické.
Autor Marek Reimer
Smyslem tohoto příkladu dobré praxe je ukázat integraci části vzdělávacího obsahu oboru Informatika a ICT do předmětu Matematika.
Autor VÚP Praha
Seznámení s aplikací ArcExplorer, tvorba mapových výstupů v tomto softwaru.
Autor Jiří Vorel
Příspěvek se zaměřuje na samotné ovládání a následné procvičení funkcí přijímačů řady Garmin eTrex (Legend, Venture, Vista) prostřednictvím několika cvičení, které lze aplikovat v terénní (praktické) výuce zeměpisu nebo informatiky ve středních školách.
Autor Jiří Vorel
Rozvoj kreativity u studentů je jedním z imperativů současného školství, stejně tak je charakteristické hledání spojení mezi jednotlivými předměty a implementace ICT do běžné výuky. V následujícím článku se pokusíme ukázat možnosti spojení hudební kreativity a ICT v rámci gymnaziální výuky.
Autor Michal Černý
Článek o tom, jak je také možné pojmout týden evropského programování a zařadit ho do výuky ICT na střední škole.
Autor Jaroslav Mašek