Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > gymnaziální vzdělávání > Informatika a informační a komunikační t... > Informatika a informační a komunikační t... > Digitální technologie

Zobrazit na úvodní stránce článků

Seřadit dle: Podle názvu, Sestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Konkrétní nebezpečí spojená s Facebookem

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Cílem výuky je na konkrétních zjištěních seznámit žáky s riziky spojenými se sociálními sítěmi a seznámit je s pravidly bezpečného chování v rámci internetu.
Autor Jaroslav Koreš

Komunikace klient–server (CS Unplagged)

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Článek popisuje možnou aktivitu v hodinách informační technologie a přibližuje výukovou aktivitu, která využívá metody CS Unpluged. Tato metoda se zaměřuje na vyučování počítačových technologií bez použití počítačů a snaží se přiblížit činnosti počítače tím, že místo počítače vykonávají činnosti sami žáci. Tato práce vznikla při studiu Informačních technologii na PedF UK.
Autor Petr Brand

Informační gramotnost, co a jak vlastně učit?

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Článek pojednává o dlouholeté osobní zkušenosti s využíváním výpočetní techniky nejen ve vzdělávání, ale v životě vůbec. O tom, co jsme se učili, naučili a co bychom se učit měli. O dynamicky se rozvíjející informační společnosti.
Autor Mira Friedrichová

ICT v matematice

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
příklad
projekt
Smyslem tohoto příkladu dobré praxe je ukázat integraci části vzdělávacího obsahu oboru Informatika a ICT do předmětu Matematika.
Autor VÚP Praha

Code Week 2016 aneb Jak jsme se neučili programovat

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Článek o tom, jak je také možné pojmout týden evropského programování a zařadit ho do výuky ICT na střední škole.
Autor Jaroslav Mašek
Celkem: 15