Strom podřazených oček. výstupů
- nalézá, vybírá a uplatňuje odpovídající prostředky... (4)
- využívá znalosti aktuálních způsobů vyjadřování a technických... (0)
- charakterizuje obsahové souvislosti vlastních vizuálně... (2)
- své aktivní kontakty a získané poznatky z výtvarného... (1)
- na konkrétních příkladech vysvětlí, jak umělecká vizuálně... (1)
- vytváří si přehled uměleckých vizuálně obrazných vyjádření... (1)
- rozlišuje umělecké slohy a umělecké směry (s důrazem... (6)
- na příkladech uvádí příčiny vzniku a proměn uměleckých... (3)
- na konkrétních příkladech vizuálně obrazných vyjádření... (0)
- samostatně experimentuje s různými vizuálně obraznými... (4)
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Hodnocení RVP.CZ:
Hodnocení uživatelů:
Datum publikace:
Architektura v dějinách umění
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Hana Vacková
Výtvarný projekt: tvorba užitého umění ve výtvarné výchově
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Monika Boušková
Krajina, její podoby v nás a ve výtvarném umění: Land art
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Josefína Dušková
Rozhovory s obrazy / Galerie jako otevřený prostor inspirace / Emilia Medková a Toyen
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Mgr. Jitka Petřeková
Rozhovory s obrazy/ Galerie jako otevřený prostor inspirace/ Emil Filla
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Mgr. Jitka Petřeková
Rozhovory s obrazy/ Galerie jako otevřený prostor inspirace/ František Vízner a Otto Prutscher
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Mgr. Jitka Petřeková
Výukový program Moravské galerie v Brně/Oděvní design inspirovaný architektem Jurkovičem
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Mgr. Jitka Petřeková
Rozhovory s obrazy/galerie jako otevřený prostor inspirace/Otto Gutfreund a Emil Filla a Martin Vinazer
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Mgr. Jitka Petřeková