Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slavné dny pro SŠ: Den, kdy byla zveřejněna nejslavnější rovnice světa
| Aktivita se zabývá širším významem slova relativita a významem aktivního veřejného angažmá známých osobností.
 | Monika Stehlíková |
|
|
| |
|
21. 09. 2015 |
2759 |
Pomníky a památníky
| Z jakých pohledů se můžeme na pomník dívat? Jak pomníky vznikají, žijí a zanikají? Proč budí většinou nejvíce pozornosti a vášní ve chvíli, kdy se budují, a často ještě více, když se začne mluvit o jejich odstranění? Výpověď pomníků je mnohovrstevná. Pomníky nelze vnímat jen jako prosté připomínky minulosti. Jsou zároveň kultovním místem, artefaktem ve veřejném prostoru, místem pro manifestaci postojů, pojí se s nimi různé rituály.  | Kristýna Hlavatá |
|
|
| |
|
24. 03. 2015 |
4688 |
Zaniklá obec Popov
| Vysídlení německého obyvatelstva na konci druhé světové války zanechalo hluboké jizvy nejen v životech lidí, kteří museli opustit svou vlast, ale také těch, kteří byli následně do uvolněného pohraničí dosídleni. V obou případech totiž byli lidé vytrženi ze svých domovin – z míst, k nimž měli vztah, kde měli své kořeny.  | Kristýna Hlavatá |
|
|
| |
|
23. 02. 2015 |
3401 |
Občan v ekonomických a sociálních vztazích
| Patříte k těm, kteří neradi učí celý rok stereotypní formou výkladu? Chcete vidět zájem většiny žáků nejen v hodinách, ale i mimo ně? Připadá vám, že máte ve třídě šikovné žáky, jen se prostě neradi učí něco nazpaměť? Chtěli byste tedy najít něco, čím byste zaujali, nemuseli se vzdát mnoha hodin jen "pro hraní" a zároveň byste mohli učit v rámci osnov, s pomocí své oblíbené učebnice a internetu? Nebojíte se práce ve skupinách? Zkuste veletrh fiktivních firem (VFF).  | Šárka Coufalíková |
|
|
| |
|
05. 06. 2007 |
13999 |