Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > gymnaziální vzdělávání > Člověk a společnost > Občanský a společenskovědní základ > Člověk ve společnosti > uplatňuje společensky vhodné způsoby komunikace...

Zobrazit na úvodní stránce článků

Strom podřazených oček. výstupů

Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Dobrovolnictví jako zážitek II.

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Článek popisuje zkušenosti z práce se studenty - dobrovolníky. V této části se zaměřujeme především na motivaci a oceňování dobrovolníků.
Autor Ivana Čamková

Vítkov

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Aktivita pracuje s událostí žhářského útoku extremistů ve Vítkově a na jejím příkladu motivuje žáky k přemýšlení o příčinách a následcích útoku optikou jednotlivých aktérů této události.
Autor L. Mrázová, J. Skácelová

Proč nechci být extremistou

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Aktivita, ve které žáci hledají a uvědomují si důvody, proč mladí lidé mohou začít sympatizovat s extremistickým hnutím a zamyslí se nad tím, jak jinak se mohou aktivně realizovat.
Autor L. Mrázová, J. Skácelová

Diskuze s extremisty v třídním kolektivu - 3. část

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Cílem tohoto textu je pomoci pedagogovi zvolit vhodné techniky při primární i sekundární prevenci ve třídě, kde se případně již extremistické postoje nebo chování projevily.
Autor J. Holek, J. Skácelová

Diskuze s extremisty v třídním kolektivu - 2. část

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Cílem tohoto textu je pomoci pedagogovi zvolit vhodné techniky při primární i sekundární prevenci ve třídě, kde se případně již extremistické postoje nebo chování projevily.
Autor J. Holek, J. Skácelová

Diskuze s extremisty v třídním kolektivu - 1. část

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Cílem tohoto textu je pomoci pedagogovi zvolit vhodné techniky při primární i sekundární prevenci ve třídě, kde se případně již extremistické postoje nebo chování projevily.
Autor J. Holek, J. Skácelová

Zlatý fond her IV. - Facebůčci, Hadi z ráje a Hajaja

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Článek popisuje tři hry z knihy Zlatý fond her, které jsou zaměřeny na formování osobnosti, utváření týmových vazeb a zvyšování efektivity týmů. Kniha je již čtvrtým dílem úspěšné série, která se zabývá zážitkovou pedagogikou (Prázdninová škola Lipnice), kniha je určena instrukturům zážitkových a teambuildingových kurzů, pedagogům a vedoucím volnočasových aktivit pro mládež a dospělé.
Autor kolektiv autorů

Pískovna

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Lekce je simulací grantového řízení na využití určité lokality (zde "Pískovny"). Tři skupiny žáků představují ekology, podnikatele, propagátory volnočasových aktivit. Jednotlivé skupiny připravují projekt na využití dané lokality ve formě prezentace. Čtvrtá skupina žáků představuje grantovou komisi, která následně vybírá projekt, jemuž by přidělila grant.
Autor JOB o. s.

Na téma identita

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Svět je globalizován a zdá se, že i naše identita se stala pojmem v informační globální řeči, který označuje nějaký kód, pod nímž jsme zaznamenáni a sledováni velkým bratrem. To je ovšem jazyk 21. století.
Autor Lenka Lindaurová

Aktivita: Tohle není spravedlivé

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Jeden z příkladů, jak je možné využít metodický materiál www.czechkid.cz. Aktivita se zaměřuje na způsob, jak lze při zpracování konkrétního dialogu nahlédnout odlišné pochopení a zvnitřnění hodnot. Článek je kapitolou z publikace „Dvakrát měř, jednou řež – od multikulturní výchovy ke vhledu”, kterou vydala společnost Člověk v tísni jako příručku pro výuku multikulturní výchovy.
Autor Dana Moree
Celkem: 15