Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Je nezpochybnitelným faktem, že na sociálních sítích existuje nepřeberné množství falešných účtů. Jak se vyvarovat toho, aby člověk nenaletěl na tyto falešné účty? V této lekci se zaměříme právě na existenci těchto účtů, pokusíme se žáky naučit rozpoznávat tyto účty a nabádat je k větší kontrole toho, co lajkují či sdílejí.
Autor Petr Caloň
Žáci jsou prostřednictvím aktivity seznámeni s hypotézou o možné existenci UFO. V rámci aktivity ani tak nejde o případné důkazy existence, ale spíše o úvahu, proč by se vlády jednotlivých zemí, kde výzkum UFO probíhá, měly bát možného odhalení mimozemské civilizace.
Autor Tereza Vodičková
Puberta a adolescence bývá provázena pocitem osamění, žáci jsou často zmatení ze svých sociálních rolí, které se vzájemně dostávají do konfliktu, ze svých emocí a reakcí. Škola by měla být místem prevence vzniku úzkostných, sebepoškozujících a sebevražedných myšlenek. Prostřednictvím aktivity by se toto téma mělo velmi citlivě otevřít.
Autor Tereza Vodičková
Jak probíhá proces rozhodování. Jaký je rozdíl v rozhodnutí v dnešní době a v době diktatury.
Autor Jan Šotola, CEDU (GEMINI o.s.)
Chcete mít ve škole dobře fungující žákovský parlament? Nevíte kde začít? Hledáte konkrétní aktivity, které by podpořily jeho vznik a činnost? Zde naleznete kroky vedoucí k založení školního parlamentu s konkrétními aktivitami, které podporují jeho přípravu a efektivní činnost.
Autor Kamila Petrovská
Příspěvek představuje vzorovou hodinu (například Občanského a společenskovědního základu) s integrací průřezového tématu Multikulturní výchova. Může také sloužit jako inspirace pro hodinu samostatné MKV. Aktivita donutí žáky a žákyně přemýšlet, které vlastnosti jsou obvykle připisovány ženám a které mužům a jaká z toho plynou omezení.
Autor Ivo Buryánek