Strom podřazených oček. výstupů
- čte a zapisuje tvrzení v symbolickém jazyce matema... (1)
- užívá správně logické spojky a kvantifikátory (1)
- rozliší definici a větu, rozliší předpoklad a závěr... (0)
- rozliší správný a nesprávný úsudek (0)
- vytváří hypotézy, zdůvodňuje jejich pravdivost a nepravdivost,... (4)
- zdůvodňuje svůj postup a ověřuje správnost řešení ... (5)
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Počet komentářů, Nejvíce
Hodnocení RVP.CZ:
Hodnocení uživatelů:
Datum publikace:
Množiny, vztahy a operace mezi množinami
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Jarmila Robová
Symbolický jazyk výrokové logiky
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Eva Zelendová
Výroky a jejich negace
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Autor Jarmila Robová
Množinový kalkulátor
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Autor Antonín Jančařík
Argumentace a ověřování v hodinách matematiky na gymnáziu
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Eva Zelendová
Anatomie v matematice
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Autor VÚP Praha
Nástroje hodnocení klíčových kompetencí využívaných v matematice, geografii a v českém jazyce a literatuře
Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
příklad
projekt
Autor VÚP Praha
Celkem: 9