Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strategie poslechu při poslechu prezentací
| Příklad dobré praxe je zaměřen na využití strategií pro poslech s porozuměním obsaženými v on-line verzi Evropského jazykového portfolia při poslechu prezentací.  | Mgr. Ivana Frýbová |
|
|
| |
|
11. 05. 2012 |
6199 |
Procvičování gramatiky německého jazyka
| Praktická ukázka výuky gramatiky německého jazyka pomocí interaktivní tabule SMART Board.  | Gabriela Feilová |
|
 |
| |
|
23. 05. 2007 |
14518 |
Interaktivní výuka cizích jazyků
| Možnosti využití interaktivní tabule při výuce cizího jazyka.  | Gabriela Feilová |
|
|
| |
|
11. 04. 2007 |
7765 |
Hodnocení dovednosti psaní prostřednictvím hodnoticích rubrik
| Příklad dobré praxe popisuje metodu hodnocení žáků na příkladu hodnocení písemného úkolu – eseje na téma osobní vzpomínky. Popsaný postup hodnocení je založen na současném použití hodnoticích rubrik, metod formativního hodnocení a představení ukázek modelových esejů.  | VÚP Praha |
|
|
| |
|
11. 09. 2008 |
8675 |
Zapojení sebehodnocení pomocí Evropského jazykového portfolia do výuky anglického jazyka
| Příklad dobré praxe se věnuje práci s elektronickou verzí Evropského jazykového portfolia, díky kterému se žáci naučí reflektovat, co se již naučili, případně, jaké mají nedostatky a jak je mohou zlepšit.  | Mgr. Zdeňka Mullerová |
|
|
| |
|
11. 05. 2012 |
5637 |
Umím vyjádřit, jak se cítím?
| Příklad dobré praxe je zejména zaměřen na nácvik vyjadřování pocitů. Tematicky je nácvik provázán s interkulturním tématem Jak se cítím doma / v cizině. Žáci se podílejí na plánování hodiny, hodnotí osvojené dovednosti, výstupy všech aktivit si zaznamenávají a ukládají do online aplikace Evropského jazykového portfolia (www.evropskejazykoveportfolio.cz).  | PhDr. Zdeňka Miklínová |
|
|
| |
|
15. 05. 2012 |
7288 |
Úvod do dalšího cizího jazyka
| Jazyková propedeutika je novým volitelným předmětem, jehož zařazení do výuky má připravit žáky na život v mnohojazyčné evropské společnosti a na celoživotní učení se cizím jazykům.  | VÚP Praha |
|
|
| |
|
15. 09. 2008 |
11861 |
Virtuální hospitace – Anglický jazyk: Blogging
| Hodina je zaměřená na rozvíjení receptivních a produktivních řečových dovedností na téma bloggingu. Výuka probíhá částečně prostřednictvím poslechu s porozuměním v kombinaci s procvičením probrané gramatiky (předpřítomný čas prostý a průběhový).  | Mgr. Kateřina Picková |
|
|
| |
1 komentář |
18. 01. 2010 |
31280 |
Virtuální hospitace - Anglický jazyk: A Formal Debate
| Formální debata je pro žáky příležitostí ke koordinovanému vyjádřování vlastních názorů a obhajování stanoviska. Žáci měli za úkol představit a zdůvodnit několik souhlasných či nesouhlasných argumentů k tématu Factories are ignorant, but our ignorance is worse.  | Paul Marcus Wallace, BA (Hons.) |
|
|
| |
|
30. 05. 2011 |
9408 |
Kritické čtení - inspirace pro rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách anglického jazyka I. - teoretický úvod
| Článek se věnuje teoretickým aspektům rozvoje čtenářské gramotnosti v hodinách cizích jazyků na 2. a 3. stupni. Je strukturován do tří částí, které postupně představují základní pojmy, dále podmínky a překážky rozvoje čtenářské gramotnosti a nakonec základní metody a techniky vhodné pro její rozvoj. Příspěvek vychází jak z domácí, tak zahraniční literatury a odkazuje také na zjištění výzkumu PISA 2009.  | Jana Němečková |
|
|
| |
|
05. 02. 2013 |
17560 |