Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Základní vzdělávání > Kompetence pracovní > používá bezpečně a účinně materiály, nástroje...

Zobrazit na úvodní stránce článků

Strom podřazených klíč. kompetencí

Tato kategorie nemá podřazené klíčové kompetence.
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Tvoříme si e-knihu

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Článek se zabývá využitím tabletů v hodinách anglického jazyka. Žáci si mohou tvořit vlastní e-knihy, které mohou sloužit jako ukázka toho, co se v hodině naučili.
Autor Mgr. Petra Boháčková

Stavíme s přírodou

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Ukázka z příručky Stavebnictví, která vznikla v rámci projektu Řemeslo má zlaté dno.
Autor Muzeum Říčany

Jak na tkaní bez kolíkového stavu

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Ukázka z příručky Textil, která vznikla v rámci projektu Řemeslo má zlaté dno.
Autor Muzeum Říčany

Jak zapojit exkurze k řemeslníkům do výuky

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Ukázka z příručky Katalog školních exkurzí, která vznikla v rámci projektu Řemeslo má zlaté dno.
Autor Muzeum Říčany

Jak na sítotisk

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Ukázka z příručky Textil, která vznikla v rámci projektu Řemeslo má zlaté dno.
Autor Muzeum Říčany

Pracovní postup: Vodní mlýnek

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Ukázka z příručky Práce se dřevem, která vznikla v rámci projektu Řemeslo má zlaté dno.
Autor Muzeum Říčany

Pracovní postup: Hrací kostka

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Ukázka z příručky Práce se dřevem, která vznikla v rámci projektu Řemeslo má zlaté dno.
Autor Muzeum Říčany

Lidské tělo, zdraví, nemoc, úraz v 1. a 2. ročníku

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Článek popisuje tematický výukový blok na téma Lidské tělo vhodný k realizaci v 1. nebo 2. ročníku ZŠ v časovém rozsahu 2 hodin.
Autor Dagmar Andrlová

Seznámení s fenolftaleinem

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Seznámení s fenolftaleinem pro žáky 8. ročníku ZŠ, jak je navrženo v tomto metodickém článku, vede žáky k samostatnému zjišťování barevnosti indikátoru fenolftaleinu v prostředí o různé hodnotě pH. Pomůckou pro přiřazení barevnosti směsí s indikátorem jsou žákům univerzální pH indikátorové papírky. Směřování aktivity vychází ze zkušenosti, že univerzální pH indikátorové papírky jsou žákům ZŠ známější a barevná stupnice pro ně bývá srozumitelnější.
Autor Alena Vlachová

Filtrace, aneb jak z výuky odfiltrovat neaktivizující metody

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Příspěvek je návodem na činnostně pojatou výuku tématu filtrace. Aktivita je navržena v několika variantách v závislosti na vybavení školy i schopnosti žáků. Cílem je nabídnout učitelům námět na badatelsky pojatou vyučovací jednotku, v níž ovšem nechybí učivo chemie.
Autor Martin Rusek
Celkem: 129