Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Základní vzdělávání > Kompetence sociální a personální > účinně spolupracuje ve skupině, podílí se...

Zobrazit na úvodní stránce článků

Strom podřazených klíč. kompetencí

Tato kategorie nemá podřazené klíčové kompetence.
Seřadit dle: Podle názvu, Sestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Využití variabilních provozů ve vyučovacích jednotkách tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ – 4. díl

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Variabilní provoz zaměřený na zdokonalování dovedností pro jednotlivé sportovní hry. Tématem a motivací pro tento variabilní provoz (VP) se stali slavné osobnosti v oblasti sportovních her.
Autor Ilona Kolovská

Využití variabilních provozů ve vyučovacích jednotkách tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ – 3. díl

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Variabilní provoz zaměřený na gymnastickou průpravu. Tématem VP se staly netradiční sporty, a tak si žáci prostřednictvím různých gymnastických průpravných cvičení, které již bez problémů zvládají, mohli vyzkoušet průpravu na sporty, se kterými se běžně nesetkají.
Autor Ilona Kolovská

Využití variabilních provozů ve vyučovacích jednotkách tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ – 2. díl

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Variabilní provoz zaměřený na rozvoj obratnosti a zdokonalování specifických dovedností. Z žáků se při této vyučovací jednotce TV stávají cestovatelé, kteří procestují jednotlivé světadíly a vyzkoušejí si zde různé aktivity.
Autor Ilona Kolovská

Využití mobilního telefonu při volbě zaměstnání

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Příspěvek obsahuje aktivitu s využitím mobilního telefonu pro telefonování rodičům do zaměstnání a zjišťování podrobností o jejich profesi.
Autor Zdeněk Sotolář

Využití mobilních zařízení na táboře

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Mobilní zařízení se v dnešní době dostávají do popředí a mladí „táborníci“ s nimi umí neuvěřitelné věci. Mobilní zařízení však lze využít i prospěšně. V tomto příspěvku nalezneme „ochutnávku“ aplikací, které jsou na táboře využitelné.
Autor Jan Šindelář

Využití loupežníků v matematice

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Příspěvek poradí, jak žáky získat pro některé neatraktivní početní úkony díky oblíbené postavě loupežníka, s možností dramatizace, využití fantazie a rozvoje sociálních dovedností.
Autor Markéta Klingerová

Výuka OSV v prvních dvou ročnících ZŠ: Úvod

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Tento článek je stručným teoretickým a informačním úvodem k sérii tří prakticky zaměřených příspěvků, zabývajících se výukou OSV v prvních dvou ročnících ZŠ.
Autor Monika Jirsáková

Výuka OSV v prvních dvou ročnících ZŠ – Seznamovací kurz

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Tento příspěvek navazuje na článek „Výuka OSV v prvních dvou ročnících ZŠ: Úvod“ a přináší praktické náměty pro realizaci kurzů OSV v nejnižších třídách ZŠ.
Autor Monika Jirsáková

Vytvoř si vlajku ČR

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Příklad dobré praxe ukazuje, jak je možné prostřednictvím matematiky přiblížit žákům události z nedávné historie našeho státu související se státním svátkem 17. listopadu. Vyučovací hodina matematiky je zaměřena na práci se soustavou souřadnic ve čtvercové síti. Klade si za cíl zajímavým způsobem přiblížit žákům práci se souřadnicemi, naučit je orientovat se ve čtvercové síti a rozvíjet kreativitu.
Autor Mgr. Dagmar Chvílová

Vyšehrad

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Jak žákům přiblížit jedno z nejznámějších míst Prahy?
Autor Eva Špačková
Celkem: 317