Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pohybem k většímu zájmu o český jazyk
| Příspěvek se věnuje využití tělesného pohybu v hodinách českého jazyka způsobem, který žákům umožní se v rámci výuky protáhnout, projít a částečně odreagovat, přičemž se vzdělávací proces nepřeruší. Pro každý ročník 1. stupně uvádí čtyři příklady pohybových aktivit pro procvičení konkrétního učiva.  | Markéta Klingerová |
|
|
| |
|
20. 06. 2007 |
11322 |
Pohybem k většímu zájmu o matematiku
| Příspěvek se věnuje využití tělesného pohybu v hodinách matematiky způsobem, který žákům umožní se v rámci výuky protáhnout, projít a částečně odreagovat, přičemž se vzdělávací proces nepřeruší. Pro každý ročník 1. stupně uvádí čtyři příklady pohybových aktivit pro procvičení konkrétního učiva.  | Markéta Klingerová |
|
|
| |
|
20. 06. 2007 |
12819 |
Projekt
| Projekt Děvčátko MOMO se zabývá rozpracováním klíčových myšlenek jednotlivých kapitol stejnojmenné knihy od autora Michaela Endeho. Odehrává se v pěti lekcích, s týdenním odstupem mezi jednotlivými lekcemi.  | Jana Páčová |
|
|
| |
|
18. 06. 2007 |
12469 |
Začínáme se školním parlamentem IV.
| Chcete mít ve škole dobře fungující žákovský parlament? Nevíte kde začít? Hledáte konkrétní aktivity, které by podpořily jeho vznik a činnost? Zde naleznete kroky vedoucí k založení školního parlamentu s konkrétními aktivitami, které podporují jeho přípravu a efektivní činnost.  | Kamila Petrovská |
|
|
| |
|
30. 01. 2009 |
7957 |
Začínáme se školním parlamentem V.
| Chcete mít ve škole dobře fungující žákovský parlament? Nevíte kde začít? Hledáte konkrétní aktivity, které by podpořily jeho vznik a činnost? Zde naleznete kroky vedoucí k založení školního parlamentu s konkrétními aktivitami, které podporují jeho přípravu a efektivní činnost.  | Kamila Petrovská |
|
|
| |
|
30. 01. 2009 |
7482 |
Aktivity pro naplňování inkluzívních a kooperativních strategií II.
| Jeden ze dvou praktických příspěvků, zaměřených na inkluzívní a kooperativní strategie – začleňování žáků různých kultur a etnik do kolektivu třídy.  | Aisis o.s. |
|
|
| |
|
04. 07. 2008 |
8708 |
Aktivity na podporu OSV - Témata opakující se v určitých fázích kurzů a lekcí
| Příspěvek obsahuje několik námětů na různá krátká cvičení a typy technik, zaměřené na počáteční rozhýbání, uvolnění, zklidnění, soustředění, případně naznačení (hlavního) tématu.  | Aisis o.s. |
|
|
| |
|
03. 07. 2008 |
9525 |
Aktivity na podporu OSV - Sociální rozvoj
| Příspěvek obsahuje několik námětů na různé krátké hry, zaměřené na sociální rozvoj – poznávání lidí, zjišťování postojů a způsobů uvažování, mezilidské vztahy, komunikaci, naslouchání, řešení konfliktů a kooperaci.  | Aisis o.s. |
|
|
| |
|
03. 07. 2008 |
17788 |
Vánoční ozdoby
| Postup, jak zorganizovat pro žáky 1. stupně projekt, v němž si ve dvou výtvarných dílnách zhotoví vánoční ozdoby, kterými ozdobí vánoční stromek ve škole. Text doplňují vybrané ukázky jejich výroby.  | Monika Matejová |
|
|
| |
|
30. 06. 2008 |
15065 |
Dramatizace ve výuce fyziky
| Metodu dramatizace lze zařadit do fyziky pro oživení a zpestření některých hodin jako metodu aktivního učení nebo jako prostředek k opakování látky.  | Ivana Hotová |
|
|
| |
|
16. 06. 2008 |
8142 |