Strom podřazených klíč. kompetencí
Tato kategorie nemá podřazené klíčové kompetence.
Výpis příspěvků podle: Klíčových kompetencí
Seřadit dle: Hodnocení uživatelů, Nejhůře hodnocené
Žáci si formou hry, při které se pohybují po třídě, opakují učivo o starověkém Řecku.
Autor Markéta Krůželová
Mezinárodní projekt eTwinning využívá literární formu komiksu pro zpracování regionálních pověstí města a nejbližšího okolí. Je realizovaný v německém jazyce. Žáci vyhledávají regionální pověsti, zestručňují je, kreslí k nim obrázky a přidávají popisky v německém jazyce.
Autor Ivana Klimešová
Příspěvek popisuje jednodenní celoškolní projekt, ve kterém si žáci vymění role s pedagogy a ostatním pracovníky školy. Hlavním cílem je seznámit žáky s chodem školy i z jiného pohledu a naučit je vnímat školu jako živý systém.
Autor Jitka Kašová
Chov živočichů ve škole – výběr vhodných druhů, vytváření zázemí, praktické zkušenosti s výchovou dětí k péči o živočichy.
Autor Zuzana Pipková
Pomocí vstupování do rolí rozvíjení sociální inteligence žáků.
Autor Ivana Honsnejmanová
Vzdělávací program pro první stupeň ZŠ, který probíhá v expozicích Veletržního paláce v Národní galerii v Praze.
Autor Barbora Škaloudová
Žáci pracují s 12 pracovními listy, které se zaměřují na kulturu stolování, průzkum návyků při jídle, názory na slušné chování, používání asijských hůlek při jídle, slovní zásobu týkající se názvů potravin a jídel v mezinárodních jazycích. 4 pracovní listy se věnují stolování v Chorvatsku, mj. rozšiřují slov. zásobu Chorvatštiny o témata ovoce a zelenina. Materiál lze využít samostatně pro práci ve skupině, individuální výuku, jako domácí práci, pro opakování nebo prohloubení učiva.
Autor Ingelore Oomen-Welke
Žáci diskutují o tom, jaké mají kontakty na kamarády ze zahraničí. S pomocí internetu naleznou gratulaci v jejich rodném jazyce, napíší ho na vlastnoručně vyrobené přání a zašlou do ciziny.
Autor Gabriela Baladová
Žáci pracují s přidělenými identitami, příp. si je vymýšlejí. Hrají aktivitu „class mingle“ a seznamují se s ostatními pomocí WH-questions.
Autor Gabriela Baladová
Skupinka žáků představuje národ usazený v kotlině. Seznámí se s reáliemi a jazykem daného národa. Poznávají rozrůznění jazyků, odlišnost novotvarů daných územním uspořádáním a pracují se slovními výpůjčkami. Hledají příbuzné jazykové rodiny.
Autor Soča Fidler