Strom podřazených klíč. kompetencí
Tato kategorie nemá podřazené klíčové kompetence.
Výpis příspěvků podle: Klíčových kompetencí
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Žáci se v přírodní učebně učí měřit pomocí různých měřidel a učí se odhadovat vzdálenosti.
Autor Eva Krafková
Šesti pracovními listy a mnoha náměty k další činnosti si žáci prohloubí své povědomí o významu adventní doby a tradic v předvánočním a vánočním čase. Přiblíží se jim tím i způsob života našich předků, jejich prožívání této doby.
Autor Bohuslava Lormanova
Příspěvek popisuje opakovací hodinu zaměřenou zejména na změny v přírodě a lidské činnosti v jednotlivých ročních obdobích.
Autor Růžena Pekařová
V průběhu cca 3 dnů se žáci na základě textů o svatém Martinovi a četby legendy seznámí se zvyky a tradicemi svátku tohoto světce. Projekt obsahuje řadu námětů na činnosti v nejrůznějších předmětech, převažuje práce s textem s důrazem na čtenářskou gramotnost.
Autor Bohuslava Lormanova
Žáci na základě pozorování popíší momentální stav počasí a porovnají je s informacemi na meteostanici. Zapisují stav počasí do kalendáře přírody pomocí symbolů (mohou ho zapisovat v českém i anglickém jazyce). V hodině angličtiny se žáci učí nové výrazy týkající se počasí a rozvíjí také znalosti z přírodovědy.
Autor Eva Krafková
Ponořte se do světa nesmyslu, popusťte uzdu fantazii a svezte se na vlně nonsensové poezie.
Autor Alena Hesová
Zábavné odpoledne pro rodiče a děti – aktivně se podílející v přípravě a realizaci. Poznávání různých kultur, zemí a jejich tradičních rysů.
Autor Hana Foltová
Po brainstormingu na téma jazyky, kterými se nejčastěji na světě mluví, se žáci seznámí s 50 nejrozšířenějšími jazyky a zeměmi, ve kterých se těmito jazyky mluví. Na mapě světa lokalizují tyto země.
Autor Jane Mamelok
Žáci se zabývají různými variantami svého křestního jména a poznávají, jak k různým variantám přišli. Zjistí původní význam svého jména, od rodičů zjišťují motivaci výběru jména a zvyky a obyčeje při výběru, objevují příbuznost jmen v cizích jazycích.
Autor Ingelore Oomen-Welke
Žáci si vymění své zkušenosti z cizí země. Vlastnoručně vyrobí vánoční otevírací přání s pozdravem v jazyce kamaráda v zahraničí, který pak v obálce pošlou. Pro opis cizojazyčného znění pozdravu použijí internetový vyhledávač.
Autor Gabriela Baladová