Strom podřazených klíč. kompetencí
Tato kategorie nemá podřazené klíčové kompetence.
Výpis příspěvků podle: Klíčových kompetencí
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Jedná se o přípravu na hodinu pohybové činnosti. Materiál je určen učitelům v mateřských školách či vedoucím sportovních přípravek. Toto cvičení je vhodné pro děti předškolního věku (4–6 let).
Autor Kateřina Pokorná
Jedná se o přípravu na hodinu pohybové činnosti. Materiál je určen učitelům v mateřských školách či vedoucím sportovních přípravek. Toto cvičení je vhodné pro děti předškolního věku (4–6 let). Zeleně je označeno, co říká učitel, modře jsou označeny motivační básničky.
Autor Kateřina Pokorná
Příspěvek nabízí hry, činnosti a aktivity zaměřené na upevňování základních pohybových dovedností a ochranu zdraví v období zimních aktivit.
Autor Bc. Radmila Michlíčková
Další díl inspirativního článku, který nabízí dramatické činnosti při práci s dětmi předškolního věku.
Autor Michael Novotný
Tento inspirativní článek nabízí učitelům mateřských škol zásobník relaxačních her, které lze s dětmi hrát po aktivních činnostech. Jistě rozšíří činnosti, kterými lze obohatit vzdělávací nabídku v mateřských školách.
Autor Bc. Michael Novotný
Náměty na pohybové činnosti v mateřské škole aneb Pohybové hry s míčem.
Autor Petra Valachová
Hudební pohádka je součástí projektu s názvem Cestička do školy. Prostřednictvím Hudební pohádky se děti hravou formou seznámí s různými dopravními prostředky, budou se učit bezpečnému chování na ulici, přecházení silnice, seznámí se s některými dopravními značkami. Při kresbě a pěveckých činnostech budou rozvíjet svoji fantazii a představivost. Při pohybových činnostech se budou učit koordinovat pohyby těla. Budou mít příležitost k rozvoji pěveckých dovedností, naučí se krátké písničky a říkadla.
Autor Hana Maroušková
Prostřednictvím estetických prožitků chceme vytvořit sváteční náladu pro přípravu na svátky jara a přirozeně vnést děti do doby dětství jejich prarodičů a praprarodičů.
Autor Ivana Bešťáková
Charakteristika integrovaného bloku: Aktivity tohoto tématu vyšly ze situace, z přirozené potřeby dětí zkoumat a objevovat. Spolu s tím si děti přirozenou formou rozvíjely tvůrčí schopnosti a manipulační dovednosti.
Očekávané výstupy:
- umět vyjádřit své myšlenky
- nebát se experimentu
- využívat svoji fantazii
Časový rozsah: 2 dny
Věková skupina: 3 - 6 let
Autor Miroslava Strakatá
Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Projekt je součástí školního programu "Od jara do zimy". Je zaměřen na poznávání plodů podzimu se specifikací plodů keřů. K motivaci dětí je zde využita pohádka "O šípkové Růžence". Postavy pohádky a její děj jsou ve větší části projektu použity jako nosné téma. Cílem projektu je poznávat a vnímat přirozené změny v přírodě.
Očekávané výstupy: Dítě má poznatky o přírodě, chápe změny, které v ní probíhají.
Časový rozsah: 1 týden a více
Věková skupina: Lze použít pro všechny věkové skupiny dětí v MŠ.
Autor Aneta Burešová