Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...první vločka, druhá, třetí, jak vypadá zima, děti...
| Příspěvek nabízí možnosti, jak seznámit děti s tématem zimou.  | Bc. Radmila Michlíčková |
|
|
| |
|
13. 05. 2012 |
61253 |
ABC Animals
| Tuto lekci jsem napsala pro děti v MŠ, ale dá se přizpůsobit také dětem v mladším školním věku. Zaměřila jsem se na abecedu, kterou děti naučím pomocí zvířátek. Při učení či opakování abecedy si jistě osvojí i nová anglická slovíčka – zvířat. Lekce by měla být co nejvíce hravá, a je na vyučujícím, zda povede celou hodinu v angličtině, či pouze začátky cvičení.  | Veronika Lorgerová |
|
|
| |
|
05. 09. 2019 |
1580 |
Abstraktní umění v mateřské škole
| Námět, jak lze děti seznámit s abstraktním uměním, různými malířskými směry a výtvarnými technikami (v rovině teoretické i praktické).  | Petra Vondrová |
|
|
| |
|
06. 09. 2005 |
15619 |
Advent v mateřské škole
| Záměry integrovaného bloku: Tento integrovaný blok vychází z celoročního plánu "Se skřítkem na výpravách za kamarády do Evropy", který vznikl v rámci programu Comenius 1 - Partnerství škol a jehož hlavní téma je poznávání přírody všemi smysly. Skřítek Mecháček (textilní panáček) je kamarád dětí, které si ho tak samy pojmenovaly. Mecháček se účastní všeho dění s dětmi.
Očekávané výstupy:
umět pojmenovat přírodniny v lese
chápat hlavní pojmy týkající se adventu a Vánoc
Časové vymezení: 3 týdny
Věk dětí: 3-6leté děti  | Miroslava Strakatá |
|
|
| |
|
19. 01. 2007 |
58691 |
Adventní vystoupení
| Také se vám stalo, že bezprostředně před Vánoci mají rodiče dětí málo času přijít se podívat na vánoční besídku? My jsme to zkusili vyřešit adventním vystoupením. Program byl rozdělen do dvou částí: ztvárnění symboliky adventního věnce a Nazaretský příběh do doby před narozením Krista. Obsahově však lze námět využít i pro vánoční besídky.  | Hana Nováková |
|
|
| |
|
29. 08. 2013 |
20856 |
Aktivita v přírodě s předškoláky III – zima
| Příspěvek představuje třetí část čtyřdílného seriálu se zaměřením na předškolní aktivity v přírodě. Nabízí inspiraci/nápady, jak do tematického plánu předškolní přípravy zahrnout zimní aktivity v přírodě.  | Petra Pšeničková |
|
|
| |
|
22. 09. 2016 |
9546 |
Aktivity v přírodě s předškoláky I – podzim
| Příspěvek představuje první část čtyřdílného seriálu se zaměřením na předškolní aktivity v přírodě. Nabízí inspiraci/nápady, jak do tematického plánu předškolní přípravy zahrnout podzimní aktivity v přírodě.  | Petra Pšeničková |
|
|
| |
|
13. 07. 2016 |
12993 |
Aktivity v přírodě s předškoláky IV – jaro
| Příspěvek představuje čtvrtou závěrečnou část seriálu se zaměřením na předškolní aktivity v přírodě. Nabízí inspiraci/nápady, jak do tematického plánu předškolní přípravy zahrnout jarní aktivity v přírodě.  | Petra Pšeničková |
|
|
| |
2 komentáře |
27. 09. 2016 |
11019 |
Angličtina a děti v předškolním a mladším školním věku - tipy a triky pro učitele i rodiče
| Malé děti jsou jako houba, nasávají to, co je kolem nich. Když mají kolem sebe angličtinu, nasávají angličtinu. Tento příspěvek shrnuje některé přístupy a postupy, které dobře fungovaly při práci s dětmi ve škole i mými vlastními, a nabízí i odpovědi na otázky učitelů a rodičů, které často dostávám.  | Ivana Chmelařová |
|
|
| |
8 komentářů |
16. 05. 2013 |
46820 |
Angličtina metodou Montessori: jak začít?
| Cílem tohoto příspěvku je pomoci těm, kteří začínají s výukou angličtiny metodou Montessori, vytvořit celoroční plán výuky s jasnými výstupy. Kromě plánu tento článek popisuje také základní strukturu vyučovací hodiny.  | Erika Vangorová |
|
 |
| |
1 komentář |
21. 12. 2010 |
16035 |