Strom podřazených klíč. kompetencí
Tato kategorie nemá podřazené klíčové kompetence.
Seřadit dle: Hodnocení uživatelů, Nejhůře hodnocené
Inspirativní článek nabízí učitelkám mateřských škol zásobník dramatických her s autorskou říkankou, motivované známou českou tradicí pálení čarodějnic.
Autor Michael Novotný
Další díl inspirativního článku, který nabízí dramatické činnosti při práci s dětmi předškolního věku.
Autor Michael Novotný
Inspirativní článek, nabízející dramatizaci pohádky „O kohoutkovi a slepičce“, zařazen do seriálu „Pohádková dramatika“.
Autor Bc. Michael Novotný
Inspirativní článek nabízí pohybové aktivity v týdenním bloku. Hry a činnosti lze využít jak ve školní třídě, tak v přírodním prostředí.
Autor Bc. Michael Novotný
Druhý díl dramatizace pohádky O neposlušných kůzlátkách ze seriálu Pohádková dramatika.
Autor Bc. Michael Novotný
Všestranně zaměřený integrovaný blok v předškolním vzdělávání, při němž se děti, za doprovodu pohádkového skřítka Raráška, seznamují s klasickými pohádkami, získávají vztah k ústní slovesnosti, literatuře i divadlu.
Autor Nikola Loužková
Integrovaný blok zaměřený na seznámení dětí s rodinou, její funkcí, pochopení postavení a vztahů mezi jejími členy.
Autor Dana Moravcová
Hudební pohádka je součástí projektu s názvem Cestička do školy. Prostřednictvím Hudební pohádky se děti hravou formou seznámí s různými dopravními prostředky, budou se učit bezpečnému chování na ulici, přecházení silnice, seznámí se s některými dopravními značkami. Při kresbě a pěveckých činnostech budou rozvíjet svoji fantazii a představivost. Při pohybových činnostech se budou učit koordinovat pohyby těla. Budou mít příležitost k rozvoji pěveckých dovedností, naučí se krátké písničky a říkadla.
Autor Hana Maroušková
Tento příspěvek vysvětluje způsob, jak lze vhodně spojit formu integrovaných tematických bloků s požadavky oborových metodik.
Autor Martina Kupcová
Smyslem projektu je pěstovat prostřednictvím různých činností kladný vztah k sobě, k místu, ve kterém žijeme, a také k přírodě. Rozvíjet schopnost spolupracovat, vnímat, naslouchat a porozumět. Mít radost z objevování, umět se tvořivě vyjádřit. Vytvořit tradici v obci. Získat pro spolupráci rodiče.
Autor Daniela Daňová