Strom podřazených klíč. kompetencí
Tato kategorie nemá podřazené klíčové kompetence.
Výpis příspěvků podle: Klíčových kompetencí
Seřadit dle: Hodnocení uživatelů, Nejhůře hodnocené
Všestranně zaměřený integrovaný blok v předškolním vzdělávání, při němž se děti, za doprovodu pohádkového skřítka Raráška, seznamují s klasickými pohádkami, získávají vztah k ústní slovesnosti, literatuře i divadlu.
Autor Nikola Loužková
Integrovaný blok zaměřený na seznámení dětí s rodinou, její funkcí, pochopení postavení a vztahů mezi jejími členy.
Autor Dana Moravcová
Hudební pohádka je součástí projektu s názvem Cestička do školy. Prostřednictvím Hudební pohádky se děti hravou formou seznámí s různými dopravními prostředky, budou se učit bezpečnému chování na ulici, přecházení silnice, seznámí se s některými dopravními značkami. Při kresbě a pěveckých činnostech budou rozvíjet svoji fantazii a představivost. Při pohybových činnostech se budou učit koordinovat pohyby těla. Budou mít příležitost k rozvoji pěveckých dovedností, naučí se krátké písničky a říkadla.
Autor Hana Maroušková
Tento příspěvek vysvětluje způsob, jak lze vhodně spojit formu integrovaných tematických bloků s požadavky oborových metodik.
Autor Martina Kupcová
Smyslem projektu je pěstovat prostřednictvím různých činností kladný vztah k sobě, k místu, ve kterém žijeme, a také k přírodě. Rozvíjet schopnost spolupracovat, vnímat, naslouchat a porozumět. Mít radost z objevování, umět se tvořivě vyjádřit. Vytvořit tradici v obci. Získat pro spolupráci rodiče.
Autor Daniela Daňová
Ukázka z celoročního školního programu na téma živočišná říše. Děti poznávají vlastnosti sněhu, stopy živočichů a experimentují s přírodními materiály.
Autor Miroslava Strakatá
Autorka se v příspěvku nechala inspirovat výtvarnými technikami land-artu a empaketáže. S těmito technikami se máme možnost seznámit jak v rovině teoretické, tak i v rovině praktické. Autorka uvádí několik příkladů činností zaměřených na získání zkušeností s těmito technikami.
Autor Petra Vondrová
Námět, jak lze děti seznámit s abstraktním uměním, různými malířskými směry a výtvarnými technikami (v rovině teoretické i praktické).
Autor Petra Vondrová
Charakteristika a cíle integrovaného bloku: V příspěvku je vzdělávací nabídka propojena dvěma tématy: téma vztahující se ke koncepci práce MŠ (regionální výchova) a téma k integrovanému bloku - doprava. Obsahově pestrý projekt zahrnuje širokou nabídku herních i didakticky zaměřených intelektových a praktických činností, které se opírají o přímé zážitky dětí. Výrazným kladem je uplatnění situačního učení.
Očekávané výstupy: dodržovat dohodnutá pravidla, chránit své zdraví (přecházení silnice, jízda na koloběžkách, kole)
Předpokládaný časový rozsah: 2 týdny
Věková skupina: 4 - 6 let
Autor Věra Stehlíková
Integrovaný blok „Rostliny v jarní přírodě“ podporuje seznamování dětí s probouzející se jarní přírodou a s rostlinami, také posiluje jejich kladný vztah k přírodě. Získané vědomosti děti realizují v péči o školní zahrádku.
Autor Miroslava Strakatá