Strom podřazených klíč. kompetencí
Tato kategorie nemá podřazené klíčové kompetence.
Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Papírový drak a škodolibá klubíčka
| V ukázce se děti seznámí se dvěma příběhy, ve kterých se budou učit naslouchat zajímavým příhodám, přemýšlet o nich, odpovídat na otázky a s textem dále tvořivě pracovat. Vyzkouší si papírové šití, vyrábění draka, zamotávání a rozmotávání klubíček a v neposlední řadě si také trochu zaběhají.  | H. Kopečná, H. Doležalová, V. Šiblová |
|
|
| |
|
27. 03. 2014 |
15407 |
Dobývání pevnosti skřítka Korálka
| Článek může sloužit učitelkám MŠ jako inspirace pro činnosti na zahradě, pro krátkodobý projekt. Text obsahuje hodnocení jednotlivých činností, informace o postupu projektu a rady pro zdárný průběh. Projekt vychází z prvků soutěže Pevnost Boyard.  | Radka Perglerová |
|
|
| |
|
19. 04. 2012 |
10323 |
Vhodné učební aktivity pro výuku cizích jazyků v mateřské škole
| Cílem článku je seznámit čtenáře s vhodnými učebními aktivitami pro výuku anglického jazyka v mateřské škole. Článek se zabývá poslechovými aktivitami a mluvenými aktivitami.  | Lucie Zormanová |
|
|
| |
|
23. 03. 2015 |
6484 |
Zimní radovánky zvířátek z lesa
| Tento článek je lekcí na jeden či dva dny v mateřské škole. Lze však lehce uzpůsobit i pro mladší školní věk.
Snažila jsem se postavit tuto lekci jako dramatickou výchovu. Použila jsem zde dramatické činnosti, ale také výtvarné a tělovýchovné.
Vymyslela jsem naučnou a interaktivní pohádku, do které děti vstupovaly pomocí mých otázek.
Každou z uvedených činností lze přizpůsobit jednotlivé skupině dětí. Lze využít pouze některé činnosti, protože na sebe nenavazují.  | Veronika Lorgerová |
|
|
| |
|
06. 03. 2018 |
4934 |
Těšíme se do školy
| Tato obsáhlá lekce lze rozdělit na více lekcí, aktivity a činnosti vás mohou provázet celým týdnem, tudíž si s dětmi můžete „hrát“ na školu celý týden. Jednotlivé činnosti a aktivity lze opakovat v podstatě každý den, či je rozdělit na více částí, umožníte si tak například výtvarný projekt vypracovávat celý týden.
Snažila jsem se děti zaujmout hrou na školu způsobem, aby si školu oblíbily a těšily se, až započne jejich školní docházka.
Dbala jsem při realizaci na školní atmosféru – děti se hlásí, když něco chtějí říct apod.  | Veronika Lorgerová |
|
|
| |
|
03. 09. 2018 |
2958 |