Strom podřazených klíč. kompetencí
- pracovat s osobním počítačem a dalšími prostředky informačních... (2)
- pracovat s běžným základním a aplikačním programovým... (0)
- učit se používat nové aplikace; (2)
- komunikovat elektronickou poštou a využívat další prostředky... (1)
- získávat informace z otevřených zdrojů, zejména pak... (6)
- pracovat s informacemi z různých zdrojů nesenými na... (12)
- uvědomovat si nutnost posuzovat rozdílnou věrohodnost... (11)
Výpis příspěvků podle:
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Hodnocení RVP.CZ:
Hodnocení uživatelů:
Datum publikace:
Dokáže Pepa učinit město šťastnějším?
Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
Autor Svatava Šimková
Průvodce informačními a poradenskými službami pro mládež v ČR -
Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
Autor Tomáš Machalík
Majáky v moři informací – to jsou informační centra pro mládež
Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
Autor Vlasta Kohoutová
Informační systém pro mládež není strašák
Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
Autor Jiří Zajíc