Strom podřazených klíč. kompetencí
Tato kategorie nemá podřazené klíčové kompetence.
Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Neformální vzdělávání – co to je a proč je uznávat?
| Téma uznávání neformálního vzdělávání je stále aktuálnější nejen u nás, ale i v okolních státech Evropské unie. Touto problematikou se intenzivně zabývají také kolegové ze Slovenského institutu mládeže – IUVENTA prostřednictvím projektu „Kompetence pro praxi“.
 | Vlasta Kohoutová |
|
|
| |
|
19. 07. 2013 |
4468 |
Sounáležitost a spoluzodpovědnost aneb japonská inspirace (nejen) pro manažery
|
Za rozvojem pedagogického umu a citu ohleduplného manažera odcestoval Petr Kantor až do „Země vycházejícího slunce“, kde se vzdělával v oblasti japonského tradičního divadla a japonského managementu. Nejen o odlišnostech mezi tamějšími a zdejšími vedoucími pracovníky, ale také o přímých zkušenostech s japonskými pedagogy, dětmi a mladými lidmi hovoří v následujícím interview.
 | Miloš Šolc |
|
|
| |
|
05. 12. 2012 |
3430 |
Změna je život III
| Sborník tří nejzdařilejších závěrečných prací Funkčního studia.
 | Svatava Šimková |
|
|
| |
|
24. 09. 2012 |
4331 |
Výsledky dotazníkového šetření k výběru klíčových kompetencí řídících pracovníků
|
V rámci standardizace se na přelomu října a listopadu 2011 uskutečnilo dotazníkové šetření, jehož cílem bylo identifikovat klíčové kompetence řídících pracovníků školských zařízení pro zájmové vzdělávání a nestátních neziskových organizací dětí a mládeže, nebo pracující s dětmi a mládeží. Zúčastnili jste se? Pak vás jistě zajímá, jak šetření dopadlo.
 | Denisa Urbanová |
|
|
| |
|
29. 02. 2012 |
4189 |
Kdo chce kariéru, musí být „měkký“
| Jak se zaměstnavatelé a vzdělavatelé staví k uznávání neformálního vzdělávání? Na to hledalo odpověď Páté odborné setkání se zaměstnavateli, vzdělavateli a odbornou veřejností k tématu uznávání neformálního vzdělávání, které se uskutečnilo 14. 9. v Praze. Účastníci se shodovali na tom, že pro úspěch v životě i na pracovním trhu jsou důležité tzv. „soft skills“. Lapidárně to vyjádřil Zdeněk Karásek mottem „Kdo chce kariéru, musí být „měkký“, tedy ovládat ony „měkké kompetence“.  | Hana Řádová |
|
|
| |
|
21. 09. 2011 |
1884 |
Pracujete delší dobu s dětmi a mladými lidmi? Na trhu práce to může být výhoda
| První dojem můžeme udělat jen jednou. Celkově možná nerozhoduje, ale ucházíme-li se o práci, sehraje významnou roli. Žádný pracovní pohovor se neobejde bez otázek typu: „jaké máte zkušenosti?“, „co nám můžete nabídnout?“. Každý z nás k těmto otázkám může přistoupit různě. Někdo je zběhlý a umí se prezentovat, někdo je opatrný, někdo je sebevědomý, někdo se zbytečně podceňuje.  | Daniela Havlíčková |
|
|
| |
|
21. 03. 2011 |
2641 |