Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Body pro zaměstnavatele
|
Současná společnost by měla nabízet větší prostor těm, kteří jsou ochotni věnovat čas vlastnímu rozvoji i péči o věci obecné ve snaze o nápravu toho, co je nevyhovující, k rozvoji toho, co je cenné.
 | Svatava Šimková |
|
|
| |
12 komentářů |
16. 09. 2012 |
5886 |
Není tábor jako tábor
| Tábor, neboli řečí zákona zotavovací akce, tradičně patří k prázdninám v České republice. Kromě zotavování může posloužit k „zocelování" dětí, bývá totiž často jejich první zkouškou samostatného života mimo rodinu a školu.
Když je program tábora dobře připraven, jsou zvoleny správné výchovně vzdělávací cíle, mohou je jak organizátoři, tak i děti naplnit a neformálním způsobem se něco naučit a rozvinout své znalosti, dovednosti, postoje i hodnoty.  | Michaela Přílepková |
|
|
| |
1 komentář |
18. 08. 2011 |
2977 |
Začarovaný kruh
| Článek přináší fakta o reálném postavení dětí z rodin, které lze u nás označit jako společensky, ekonomicky či kulturně hendikepované. A naznačuje možnosti, jak jim účinně pomoci.
 | Jiří Zajíc |
|
|
| |
1 komentář |
03. 12. 2012 |
8709 |
Uznávání neformálního vzdělávání a projekt „Klíče pro život“
| Konference na téma Uznávání neformálního vzdělávání, která se konala 2. a 3. 11. 2011 v Praze, je skutečně významnou událostí. Představitelům projektu „Klíče pro život“ se podařilo dohodnout s nejvýznamnějšími společenskými a hospodářskými organizacemi na podpisu důležitého „Memoranda o podpoře a uznávání neformálního vzdělávání". A to jasně svědčí o tom, že myšlenka uznávání neformálního vzdělávání (tím mám na mysli také informální vzdělávání) má v české společnosti stále větší ohlas.  | Miroslav Žák |
|
|
| |
|
27. 12. 2011 |
1609 |
Talnet se představuje
| Většina lidí v České republice má docela dobrou představu o pojmech „olympiáda“ či „soutěž na základní či střední škole“. Méně lidí už ví, že tuto formu podpory talentovaných dětí a mládeže na celostátní úrovni zajišťuje Talentcentrum NIDM. Ještě menšímu množství lidí je pravděpodobně známa další, zcela specifická forma podpory talentovaných dětí a mládeže, kterou realizuje NIDM ve spolupráci s MFF UK. Zaznamenala jsem pro vás vyprávění Vojtěcha Tutra o současnosti i budoucnosti Talnetu.  | Svatava Šimková |
|
|
| |
|
06. 03. 2011 |
6936 |
Jak účinně hodnotit sám sebe
| Záměrem evaluace v rámci vzdělávacích akcí je nabídnout účastníkovi možnost vlastního hodnocení vzdělávání. Jak toto hodnocení probíhá?  | Radek Maca |
|
|
| |
|
01. 03. 2011 |
7887 |
Neformální vzdělávání na vzestupu
| Tři cesty uznávání neformálního vzdělávání a jejich propojování, tak by mohl znít podtitul Třetího odborného setkání se zaměstnavateli, vzdělavateli a odbornou veřejností k tématu uznávání neformálního vzdělávání. A jaké že jsou ty cesty, po nichž se realizátoři projektu Klíče pro život vydali?  | Hana Řádová |
|
|
| |
|
29. 03. 2011 |
2239 |
Závěrečné práce ve Funkčním vzdělávání Klíčů pro život
| Analýza vzdělávacích potřeb pedagogů a Jiný pohled na ŠVP, to jsou názvy dvou závěrečných prací vzniklých v rámci Funkčního studia národního projektu Klíče pro život.  | Klíče pro život, Svatava Šimková |
|
|
| |
|
31. 03. 2012 |
2971 |
Studium předčilo mé očekávání
| Jednou z aktivit projektu Klíče pro život je studum pedagogiky volného času, které probíhalo formou prodloužených víkendových seminářů. Modul věnovaný sociální psychlogii se konal v lednu 2011 na Orlíku.  | Svatava Šimková |
|
|
| |
|
20. 04. 2011 |
5663 |
Neformálně, ale pro život
| Různými formami vzdělávání člověk prochází od narození. Největším učitelem, jak praví klasik, je sám život.  | Petra Handlířová |
|
|
| |
|
23. 04. 2011 |
2172 |