Strom podřazených klíč. kompetencí
Tato kategorie nemá podřazené klíčové kompetence.
Výpis příspěvků podle: Klíčových kompetencí
Seřadit dle: Hodnocení RVP.CZ, Nejhůře hodnocené
Je vůbec možné, že se v době televize, počítačových her a supermarketů školní děti a mládež zabývají hlubším studiem Bible?
Odpověď dává následující článek.
Autor Svatava Šimková
Zde jsou k dispozici elektronické verze populárních publikací o výzkumech konaných v rámci projektu Klíče pro život a jeho přípravné fáze.
Autor Jiří Zajíc
Ptáte se, co dnešním dětem vadí? Zajímá Vás, co jsou ochotny tolerovat a co už ne? Odpovědi na tyto otázky hledejte v následujícím článku.
Autor Miroslav Bocan
V rámci projektu Klíče pro život byl uskutečněn výzkum, který se týkal zdravého klimatu v zájmovém a neformálním vzdělávání. Výzkum byl realizován především za účelem podpory vzdělávacích programů pro pracovníky pracující s dětmi a mládeží v zájmovém a neformálním vzdělávání, a to ve vazbě na koncepci státní politiky a další strategické dokumenty ČR a EU.
Autor Danuše Netolická
1. dubna 2011 se v prostorách Ruského kulturního centra v Praze uskutečnilo Ústřední kolo soutěže v ruském jazyce. Ve dvou kategoriích soutěžili středoškoláci z celé naší vlasti.
Autor Svatava Šimková
V našem článku se vracíme k celostátnímu soutěžení těch nejlepších němčinářů. Někteří soutěžící se s námi podělili o své dojmy i o to, jak se vlastně ke studiu německého jazyka dostali a jak jeho znalost hodlají využít do budoucna.
Autor Svatava Šimková
Děti a mládež ohrožené sociálním vyloučením versus děti z běžné populace. Jak ovlivňuje sociální zázemí dítěte vnímání prostředí školy, popisovanou situaci v rodině a subjektivní pocit štěstí v životě? Na základě srovnání dvou výzkumů NIDM provedených v rámci projektu Klíče pro život na tyto otázky odovídá následující článek
Autor Hana Maříková
V rámci projektu Klíče pro život se rovněž přípravuje strategicky významný krok, kterým by mělo být Uznávání neformálního vzdělávání. V této fázi se různé neziskové organizace pracující s dětmi a mládeží zabývají ověřováním portfolia kompetencí pozic, které jsou v rámci činnosti těchto organizací nezbytné nebo aspoň běžné. Mezi organizacemi, jejichž lektorské a organizační týmy začaly pracovat na plné obrátky, aby připravili pro účastníky víkendové ověřování, byla Liga lesní moudrosti a YMCA Brno.
Autor Michaela Přílepková
Poslední část seriálu z metodiky výchovy věnovaná používání příběhů se zaměří na další z možností, které dobré vyprávění příběhů přináší.
Autor Jiří Zajíc
Přijďte 18. června 2011 do Centálního parku Pankrác podpořit činnost o.s. Lačhe Čhave.
Autor Svatava Šimková