Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Neformální vzdělávání > Kompetence k řešení problémů > porozumět zadání úkolu nebo určit jádro problému,...

Zobrazit na úvodní stránce článků

Strom podřazených klíč. kompetencí

Tato kategorie nemá podřazené klíčové kompetence.
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Talent nejen na internetu

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
Jak si stojí čeští žáci v mezinárodním srovnání? Klesá úroveň českého školství? Máme mezi žáky středních škol budoucí vědce světové úrovně? Na tyto a podobné otázky budou v rámci akce Talent nejen na internetu hledány a nabízeny odpovědi.
Autor Vojtěch Tutr

Talnet se představuje

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
Většina lidí v České republice má docela dobrou představu o pojmech „olympiáda“ či „soutěž na základní či střední škole“. Méně lidí už ví, že tuto formu podpory talentovaných dětí a mládeže na celostátní úrovni zajišťuje Talentcentrum NIDM. Ještě menšímu množství lidí je pravděpodobně známa další, zcela specifická forma podpory talentovaných dětí a mládeže, kterou realizuje NIDM ve spolupráci s MFF UK. Zaznamenala jsem pro vás vyprávění Vojtěcha Tutra o současnosti i budoucnosti Talnetu.
Autor Svatava Šimková

Bojí se české děti budoucnosti?

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
Jeden z dílčích výstupů výzkumu "Hodnotové orientace dětí ve věku 6 - 15 let", který se uskutečnil v rámci projektu Klíče pro život, realizovaného Národním institutem dětí a mládeže.
Autor Hana Maříková

Asociace malých debrujárů České republiky

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
Slovo „debrujár“ zní většině lidí skutečně málo srozumitelně, říká prezident Asociace malých debrujárů České republiky Mgr. Petr Zapletal. Přestože Asociace malých debrujárů působí v České republice od 22.9. 1992 není ještě zcela plošně známá. Systém jsme převzali z Kanady, kde v osmdesátých letech zjistili, že zájem dětí a mládeže o technické obory silně opadával, a hledali nové formy práce s dětmi, obvykle ve věku 6 – 18 let.
Autor Petr Zapletal
Celkem: 34