Strom podřazených klíč. kompetencí
Tato kategorie nemá podřazené klíčové kompetence.
Výpis příspěvků podle: Klíčových kompetencí
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Sedmá část příkladů dobré praxe, které jsou dílčím výstupem aktivity Průběžné vzdělávání projektu NIDM Klíče pro život. Vznikly v rámci Odbornostních setkáních na Ostružné a v Táboře v roce 2012, kde si pedagogové zájmového vzdělávání a pracovníci NNO předávali zkušenosti, nápady a náměty ověřené v praxi.
Autor Svatava Šimková
Přinášíme vám šestou část příkladů dobré praxe, které jsou dílčím výstupem aktivity Průběžné vzdělávání projektu NIDM Klíče pro život. Vznikly v rámci Odbornostních setkáních na Ostružné v roce 2011, kde si pedagogové zájmového vzdělávání a pracovníci NNO předávali zkušenosti, nápady a náměty ověřené v praxi.
Autor Svatava Šimková
Klíčová aktivita Uznávání neformálního vzdělávání projektu Klíče pro život vydala již pátou publikaci v řadě, tentokrát na téma vzdělávací programy pro neziskovky – „Sada vzdělávacích programů a příkladů dobré praxe“
Autor Daniela Havlíčková
Přinášíme vám pátou část příkladů dobré praxe, které jsou dílčím výstupem aktivity Průběžné vzdělávání projektu NIDM Klíče pro život. Vznikly ve druhé vlně Odbornostních setkání (2012), kde si pedagogové zájmového vzdělávání a pracovníci NNO předávali zkušenosti, nápady a náměty ověřené v praxi.
Autor Svatava Šimková
Naprostá většina rodičů pokládá za samozřejmé, že jejich děti prožijí část prázdnin na táboře. Následjící článek ukazuje, že to taková "samozřejmost" není.
Autor Svatava Šimková
Závěr vzdělávacího programu Vedoucí dětí a mládeže se zaměřením na vodácké aktivity konaného v rámci projektu Klíče pro život očima účastnice.
Autor Inka Zuzaňáková
Pořádání vzdělávacích kurzů pro přípravu dobrovolníků a dalších zájemců pro práci s dětmi a mládeží ve volném čase Pionýrem, tentokrát v rámci Klíčů pro život.
Autor Irena Beránková
V rámci projektu Klíče pro život probíhala i aktivita Studium pedagogiky volného času, která byla v prosinci 2011 ukončena tzv. Setkáním u kulatého stolu. Neznamená to ale, že by v NIDM studium pedagogiky volného času nepokračovalo.
Autor Vlasta Faiferlíková
Co musím umět, abych mohl pomáhat při vedení svého oddílu zaměřeného na vodáckou činnost? Na to se přišlo koncem března zeptat a hlavně naučit dvacet chlapců a děvčat z Prahy i Karlových Varů, z Liberce i Nového Města nad Metují, z Protivína i České Třebové.
Autor Vladimír Cvrček
Co potřebují ti, kteří řídí NNO, a čím jim pomáhá projekt Klíče pro život.
Autor Jiří Zajíc, Svatava Šimková