Strom podřazených klíč. kompetencí
Tato kategorie nemá podřazené klíčové kompetence.
Výpis příspěvků podle: Klíčových kompetencí
Seřadit dle: Hodnocení uživatelů, Nejlépe hodnocené
Jak se dívají na průběžné vzdělávání Klíčů pro život lidé ze sdružení Duha.
Autor Radan Kukal
Jedenáctá část příkladů dobré praxe, které jsou dílčím výstupem aktivity Průběžné vzdělávání projektu Klíče pro život.
Autor Svatava Šimková
Po několikaměsíční odmlce, způsobené průtahy se zajištěním prostředků na udržitelnost projektu Klíče pro život i po jeho skončení, se od května pro zájemce opět otevřela možnost kvalitních vzdělávacích akcí zajišťovaných NIDM.
Autor Svatava Šimková
Článek přibližuje jeden typ vzdělávání, které nabízí Národní institut dětí a mládeže vedoucím oddílů a pedagogickým pracovníkům, včetně konkrétního kurzu, který začíná v srpnu a ještě je možné se na něj hlásit.
Autor Svatava Šimková
Přestože se pan Petr Matějíček z DDM Jihlava pokusil ukrýt se svými studenty Studia pedagogiky pro pedagogy vykonávající dílčí přímou pedagogickou činnost v hlubokých hvozdech na Hájence v Černém lese (jak zní její oficiální název) a dvě navigace selhaly, podařilo se nám skupinu studentů najít, doslova „ulovit mentora“ a udělat s ním rozhovor…
Autor Vlasta Faiferlíková
Je mlutikulturalita "mrtvý projekt", nebo je stále důležitou výzvou zejména pro naši západní civilizaci? A jak vypadá aktuální nabídka NIDM v oblasti multikulturní výchovy?
Autor Svatava Šimková
V novém seriálu příkladů dobré praxe se obracíme především na vzdělavatele nestátních neziskových organizací, jimž nabízíme metodický materiál určený zaměstnancům i dobrovolníkům, kteří v jejich sdruženích pracují s dětmi a mládeží.
Autor Miloš Šolc
I dospělí si mohou hrát, tak zní titul jedné chytré knížky. Je to otřepaná, ale pravdivá fráze. Během jednoho květnového víkendu, kdy se v rámci projektu Klíče pro život uskutečnil kurz průběžného vzdělávání pro vedoucí letních táborů, jsem se sama přesvědčila, že spousta dospělých ráda zapomene na běžné starosti a vrátí se do dětských let.
Autor Iva Endrychová
Dosáhnout uznávání neformálního vzdělávání - jak z hlediska celospolečenského, zak z hlediska profesní dráhy - je jedním z hlavních strategických záměrů projektu NIDM Klíče pro život. Cestou k tomu jsou mimo jiné pravidelná setkávání s těmi, kteří mají k cestě za tímto cílem co říci.
Autor Daniela Havlíčková
Co musím umět, abych mohl pomáhat při vedení svého oddílu zaměřeného na vodáckou činnost? Na to se přišlo koncem března zeptat a hlavně naučit dvacet chlapců a děvčat z Prahy i Karlových Varů, z Liberce i Nového Města nad Metují, z Protivína i České Třebové.
Autor Vladimír Cvrček